- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkt nietTip: Als je de maps in Google maps download voor offline gebruik dan verminderd het je data en batterijgebruik![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Gisteren met chick wat gaan drinken, natuurlijk voorgesteld om te gaan wandelen (aka eggs hatchen). Bij lure wat gaan drinken en vier pokemons gevangen toen ze op toilet zat
Livin the Pokemon and PUA life
More like
Gaat goed vooruit, bijna lvl 7. Wel ms 15 km gelopen vandaag.
Nichtje die lvl 3 was ving op die manier een tentalcrue van lvl 240 die wel op mijn beeldscherm verscheen maar niet revealed en bij 1 voetje bleef. Zij kon hem wel vangen Rip.Nee gelukkig niet. Als eentje in de buurt zit gaan ik en een maat ieder een andere kant op om te traceren.
Gister trouwens bij eentje niet gelukt, bleven 2 voetjes de hele tijd staan waarschijnlijk zat die ergens midden in een woonblok
Hoe dan?
Ik ben al level 7, gisteren avond begonnen. Nog maar 45 minuten gelopen intotaal..
Nichtje die lvl 3 was ving op die manier een tentalcrue van lvl 240 die wel op mijn beeldscherm verscheen maar niet revealed en bij 1 voetje bleef. Zij kon hem wel vangen Rip.
Konden huis niet uit vanwege de hoosbuiwaarom heb jij heb niet ook gevangen dan?
als op een voetje is heb je hem praktisch al.
Kan wel, je bent gewoon niet dedicated genoeg, scrub
1 bellsprout binnen de 1 km en niks van stops of gyms zelfs maar op de kaart.