Fitness Seller

Pokemon Go Topic

lvl 18 en heb nog niks met hogere cp dan 888, die 1000+ of zelfs 1600+ zijn toch niet zo gevangen?

Scanners zijn trouwens echt relaxed.. Gewoon op google maps api zien waar die pokemon precies zitten, even op de fiets springen en hoppa rares/evoluties sparen
Ja hier rattata pidgey weedle repeat

lvl 18 en heb nog niks met hogere cp dan 888, die 1000+ of zelfs 1600+ zijn toch niet zo gevangen?

Scanners zijn trouwens echt relaxed.. Gewoon op google maps api zien waar die pokemon precies zitten, even op de fiets springen en hoppa rares/evoluties sparen
Hoogste wat ik had gevangen was een weezing van lvl 1002 terwijl ik lvl 18 was.

Wachten met evolven tot je er een heleboel tegelijk kan met een dubbele xp ei. Lekker opsparen dus. Hoe hoger je lvl hoe hoger de pokemon die je vangt of uit het ei zal komen.

Ohh, dus ik had 'm nog niet moeten evolven? En wanneer krijg je dan dubbele XP eieren? Ik dacht dat je die eieren alleen maar kan incubaten? Ik heb allemaal gewone eieren? En ik moet dus wachten met het laten uitkomen van die dingen? Heb er nu al twee aan staan..

So much to learn.... Thanks Lloyd :D

Lucky egg staat bij je items. Krijg je als het goed is in lvl 9.

Ohh, dus ik had 'm nog niet moeten evolven? En wanneer krijg je dan dubbele XP eieren? Ik dacht dat je die eieren alleen maar kan incubaten? Ik heb allemaal gewone eieren? En ik moet dus wachten met het laten uitkomen van die dingen? Heb er nu al twee aan staan..

So much to learn.... Thanks Lloyd :D
Nee die eieren gewoon laten uitkomen. Als het goed is krijg je er 2 van op lvl 10 ban die lucky eggs. Dus dan gewoon alle weedles,pidgeys en ratatas evolven die je maar evolven kan.

Nee die eieren gewoon laten uitkomen. Als het goed is krijg je er 2 van op lvl 10 ban die lucky eggs. Dus dan gewoon alle weedles,pidgeys en ratatas evolven die je maar evolven kan.

Ahhh.. took me a while maar ik heb 'm door! Dankje!

Beetje dom alleen dat ik gisteren alles heb geevolved.............

Je lucky eggs opsparen tot je 60 evolves kan. Dit red je precies in de tijd dat 1 lucky egg duurt en haal je dus het meeste eruit.

Snanners? Not aware. Wat/welke app is dat

Snanners? Not aware. Wat/welke app is dat
Er zijn er al best wat gebaseerd op een zelfde basis maar ik gebruik deze https://github.com/BrianEstrada/PokeScanner voor mobiel en deze https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap op pc

Let wel een andere account te gebruiken want op de achtergrond spoofed hij je gps om snel rond te lopen, dus zou potentieel bans kunnen opleveren. Heb daar nog niet van gehoord wat betreft scanners, waarschijnlijk omdat je die in je buurt gebruikt en dat valt (nog?) niet op.

En pokevision.com maar die is extreem beperkt dan moet je mazzel hebben dat mensen in je omgeving al gescanned hebben.

Hier werkt pokevision best wel goed eigenlijk.

Je lucky eggs opsparen tot je 60 evolves kan. Dit red je precies in de tijd dat 1 lucky egg duurt en haal je dus het meeste eruit.
+ als je tijd hebt de pokemons die je wilt evolueren allemaal favoriten, dan hoef je alleen dat lijstje doorheen te gaan, scheelt ook weer zoeken en denken. had laatst nog zelfs een paar min over met 60 Pokemon :p

Laatste 2 weken niet kunnen spelen aangezien ik op vakantie was.
Gisteren weer even een rondje gedaan en merk al direct dat ik kansloos ver achter lig met m'n level 9 haha...
Je kunt natuurlijk met 2 doelen spelen: gyms dominaten of gewoon lekker alles sparen. Ik heb 1148 pokemon gevangen waarvan 85 soorten dus dat tweede schiet niet op :roflol:

Pokemon ballen op.. Wat een elende :(

Haat aan mensen met pokestop aan huis.:)

Rip 5 stops in hele dorp ofzo.

Gelukkig werk ik in grote stad, aka pokestop heaven

Terug
Naar boven