XXL Nutrition

Pokemon Go Topic

Elke keer als gym wil verslaan kan die andere guy ze pokemon niet dood en kan niet leaven niks, moet het spel opnieuw opstarten...

god***domme. Denk ik ff stukkie te lopen, prima. Na 10 minuten nog geen dieren tegengekomen... opnieuw opgestart, doet die teringserver het weer niet. So fat voor nachtelijk lopen. :rant:

En nu doet ie t weer als ik bijna terug ben. Krijg de t*fus

dat die server steeds rip gaat is wel kut.

mijn 10km ei duurde toch zo'n 25km ofzo lol.

vervolgens een kut 178 cp jinyx.

Ik doe ook geen gyms meer tot het is gefixt, gewoon een pokemon in een paar gooien, je prijs claimen en verder hunten.

> titel

Batt 60%, goed genoeg voor 1,5 uur. Wil langer kunnen maar wil ook al op avontuur gaan, struggles.

10500 mah powerbank en removable battery met een reserve crew.
dus effectief 4x full charged als goed voorbereid ga.
helaas zijn de servers te rip.

10500 mah powerbank en removable battery met een reserve crew.
dus effectief 4x full charged als goed voorbereid ga.
helaas zijn de servers te rip.
Helemaal geen last van de servers gehad vandaag, maar nu zijn m'n voeten rip:o. Dacht net oh kan nog wel even, gg rip 1 uur van huis af en m'n voeten begaven het. Dat was het zwaarste uurtje ooit, liep zo traag dat m'n batt het ook niet vol hield.

Maar, wel een pikachu uit een ei gekregen, paar evoluties gefixt en bijna genoeg candy voor een 3e eevee evo, 2x flareon gekregen:(

Soort incense die je op een pokestop kunt activeren waardoor het een half uur wat pokemons aantrekt. Daar kan iedereen gebruik van maken, dus iedereen die ziet dat er 3 lures op 1 spot actief is gaat er ofc massaal heen. Het lured ook pokemontrainers:o:o
Hoe werkt dit dan? Al genoeg pokestops gezien, en gedraaid voor pokeballs/eggs/postions

Hoe werkt dit dan? Al genoeg pokestops gezien, en gedraaid voor pokeballs/eggs/postions
Je kunt op zo'n klein wit vakje bij de pokestop drukken, als je een lure hebt kun je die activeren. Indien er 1 actief is zul je rozenbladeren om die pokestop zien, niet te missen:p

Hoeveel pokestops moet je zien voor pokeballs etc?

En hoe kom je aan pokestops modules?

Vandaag 3.5 uur OV, eens zien wat we kunnen vinden.

Blaren zo pijnlijk dat lopen vandaag onmogelijk is, gg rip leven. En heb 2 x 10km eggs:(:(:(

Terug
Naar boven