Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt eraan. Als er 2 mannen binnen komen met allebei een pistool dan is het idd het verstandigst om niks te doen, maar hebben ze een knuppel dan wordt het weer een ander verhaal.
Elke situatie is natuurlijk weer anders, als er ineens 5 mannen binnenstormen met knuppels en messen en je woont met je vrouw en 3 kinderen dan zou ik zelf niets doen denk ik. Dan maar klappen vangen en het overleven.
Daarom zeg ik ook koop een pistooltje waar je altijd makkelijk naar toe kan lopen.
En doodschieten helemaal ****ing schijt ook al lig ik 30 jaar in de cel.
Tuurlijk, maar of je je vrouw en kinderen 5 jaar wilt missen dan kies ik toch voor andere opties.
Of mensen die een eigen zaak hebben en worden voor een paar jaar weggestopt die kunnen hun opgebouwde zaak ook wel sluiten.
Het is de vraag of het het allemaal wel waard is.
Iemand die wat jonger is heeft natuurlijk minder te verliezen.
In plaats van zo'n adviezen kunnen ze beter de wet wijzigen dat we gewoon een inbreker dood mogen schieten, als dat een paar maal is gebeurd denken de andere wel 2x na voordat ze de neiging hebben tot inbraak over te gaan.
In plaats van zo'n adviezen kunnen ze beter de wet wijzigen dat we gewoon een inbreker dood mogen schieten, als dat een paar maal is gebeurd denken de andere wel 2x na voordat ze de neiging hebben tot inbraak over te gaan.
Ach zo, als ze zeg maar je onmeeneembare kluis open willen hebben.
Je zou dan bijvoorbeeld op je raam moeten plakken dat je in bezit bent van zo'n ding, zodat mensen die er niets mee te maken willen hebben buiten je huis kunnen blijven (onschuldige burgers en misdadigers). Een beetje als ''hier waak ik'' bordje.
Ik heb pcies dezeHeb een zwaard naast me bed die ik zeker zal gebruiken..... vluchten of toekijken, wat denk je nou zelf? haha