Builderke
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
lol.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb pcies deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Machete, 56cm lemmet
Kostte maar 20 euro.
Laten slijpen zodat ie extra scherp is, 8 euro.
Wij hebben een deur met glas er in met bom bestendig folie er op.. Pas wanneer ze het voor elkaar krijgen onze deur te rammen met een auto komen ze naar binnen![]()

In plaats van zo'n adviezen kunnen ze beter de wet wijzigen dat we gewoon een inbreker dood mogen schieten, als dat een paar maal is gebeurd denken de andere wel 2x na voordat ze de neiging hebben tot inbraak over te gaan.

In plaats van zo'n adviezen kunnen ze beter de wet wijzigen dat we gewoon een inbreker dood mogen schieten, als dat een paar maal is gebeurd denken de andere wel 2x na voordat ze de neiging hebben tot inbraak over te gaan.
Ik heb pcies deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Machete, 56cm lemmet
Kostte maar 20 euro.
Laten slijpen zodat ie extra scherp is, 8 euro.

Het helden gehalte is weer hoog op DBB zie ik.
Je dacht toch zeker niet dat ik met een paar doorgenoven mafkezen met messen of vuurwapens in gevecht ga om een paar rotcenten.
Als ik geen kans krijg om te vluchten dan werk ik gewoon mee, ik ga het risico niet lopen om voor m'n fl**ker geschoten te worden. Er valt toch weinig te halen bij mij. En zo ook bij de gemiddelde DBB-er, wees maar niet bang hoor ze laten waarschijnlijk je playstation en verzameling voetbalplaatjes staan.

Train je nog wel of laat je alleen nog maar je labrador uit?![]()
Ik snap het ergens nog wel, wat als jij met je zwaard op die gast komt afrennen en hij heeft een pistool bij zich? Vergeet niet dat bij zo'n knakker ook de adrenaline door zijn lichaam giert, voor je het weet heb je een kogel in je borst.
Firma Moes in Amsterdam. Maar in de Dumpstore verkopen ze um ook.Van waar heb je hem gekocht voor 20 euro?
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:37 ----------
![]()
~1
K*t keyboard is weer is als een mong**l (plus wegh)..
Maar Hell NO dat ik weg loop voor dat soort hufters , dan maar een mes tussen me ogen![]()
Dat iedereen hier geweldige oplossing heeft en nergens bang voor is weten we wel, jammer genoeg zijn het vaak ouderen het slachtoffer die buiten de bebouwde kom wonen, die kunnen het beste gewoon meewerken