AndroidHealthClinic

Nieuws Politie adviseert wat je moet doen tijdens een woningoverval

Wij hebben een deur met glas er in met bom bestendig folie er op.. Pas wanneer ze het voor elkaar krijgen onze deur te rammen met een auto komen ze naar binnen :roflol:

Ik heb pcies deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Machete, 56cm lemmet :cool:

Kostte maar 20 euro.
Laten slijpen zodat ie extra scherp is, 8 euro.

Van waar heb je hem gekocht voor 20 euro?

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:37 ----------

Wij hebben een deur met glas er in met bom bestendig folie er op.. Pas wanneer ze het voor elkaar krijgen onze deur te rammen met een auto komen ze naar binnen :roflol:

:roflol:

In plaats van zo'n adviezen kunnen ze beter de wet wijzigen dat we gewoon een inbreker dood mogen schieten, als dat een paar maal is gebeurd denken de andere wel 2x na voordat ze de neiging hebben tot inbraak over te gaan.

+1

vind het absurd dat een overvaller/inbreker uberhaupt rechten heeft, zij kiezen ervoor zich op iemand anders terrein te begeven

Hmm. Kijk als je s'nachts beneden wat hoort... kun je blijven liggen of gaan kijken. Gaan kijken brengt misschien de meeste risico's mee, maar denk dat de gemiddelde vent (soms vrouw) toch zijn bed uitgaat.

Tjah en dan is het maar net wat je aantreft. Een junk, tiener enz, onbewapend / licht bewapende (mes / knuppel) of tref je iemand aan die zwaarder bewapend is. Zijn het meerdere mensen.. en hoe schat jij je kansen in als je ze aanvliegt.

Om het kort te houden, ik zou ze aanpakken als ik verwacht genoeg kans te hebben. Heb ik geen kans... koffie aanbieden en helpen met inladen! (en wie weet.. krijg jeje kans dan nog wel):)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:59 ----------

In plaats van zo'n adviezen kunnen ze beter de wet wijzigen dat we gewoon een inbreker dood mogen schieten, als dat een paar maal is gebeurd denken de andere wel 2x na voordat ze de neiging hebben tot inbraak over te gaan.

Waarbij je wel het risico loopt dat de lui die wel blijven inbreken veel gewelddadiger worden.

Ik heb pcies deze
Machete, 56cm lemmet :cool:

Kostte maar 20 euro.
Laten slijpen zodat ie extra scherp is, 8 euro.

p*ssy ding :P

:trollface:

Dit is een beest! 1 cm dik blade!! niet kapot te krijgen... krijg hem binnekort :D
IMG van KHHI

PS. koop dezelfde als jou misschien ook nog :rolleyes:

Heb alarm op het huis en twee politiediensthonden. Éen buiten en één binnen. Good luck.

Zullen we deur ook maar open laten voor ze en ze misschien een kopje thee aanbieden als ze bezig zijn....
de politie heeft betere dingen te doen dan dit soort onzin uitkramen

Het helden gehalte is weer hoog op DBB zie ik.

Je dacht toch zeker niet dat ik met een paar doorgenoven mafkezen met messen of vuurwapens in gevecht ga om een paar rotcenten.
Als ik geen kans krijg om te vluchten dan werk ik gewoon mee, ik ga het risico niet lopen om voor m'n fl**ker geschoten te worden. Er valt toch weinig te halen bij mij. En zo ook bij de gemiddelde DBB-er, wees maar niet bang hoor ze laten waarschijnlijk je playstation en verzameling voetbalplaatjes staan.

• Topic Starter Topic Starter
Het helden gehalte is weer hoog op DBB zie ik.

Je dacht toch zeker niet dat ik met een paar doorgenoven mafkezen met messen of vuurwapens in gevecht ga om een paar rotcenten.
Als ik geen kans krijg om te vluchten dan werk ik gewoon mee, ik ga het risico niet lopen om voor m'n fl**ker geschoten te worden. Er valt toch weinig te halen bij mij. En zo ook bij de gemiddelde DBB-er, wees maar niet bang hoor ze laten waarschijnlijk je playstation en verzameling voetbalplaatjes staan.

Train je nog wel of laat je alleen nog maar je labrador uit? :D

Zolang je misdadigers kopjes thee blijft aanbieden en ze over de bol blijft aaien in de hoop dat ze het niet meer doen, komen we nergens. In mijn perceptie heb je geen rechten meer als je keer op keer (ernstig) de fout in gaat en de boel verziekt in de maatschappij. As ye shall sow so shall ye reap. Als gij lijden voortbrengt zult gij lijden ontmoeten.

Dat iedereen hier geweldige oplossing heeft en nergens bang voor is weten we wel, jammer genoeg zijn het vaak ouderen het slachtoffer die buiten de bebouwde kom wonen, die kunnen het beste gewoon meewerken

Als ik dit topic moest omschrijven:

753_knife-kid-gtfo.gif

2 eigengemaakte knuppels in huis.
1tje in kelder
2de in de schuur

Van waar heb je hem gekocht voor 20 euro?

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:37 ----------

:roflol:
Firma Moes in Amsterdam. Maar in de Dumpstore verkopen ze um ook.

Op internet kijken voor Latin Machete. Je zal um waarschijnlijk zelfs goedkoper kunnen vinden dan 20 eu, maar bij Firma Moes kan je um meteen laten slijpen.
Ding hakt met gemak door 10cm dikke takken heen.

Dat iedereen hier geweldige oplossing heeft en nergens bang voor is weten we wel, jammer genoeg zijn het vaak ouderen het slachtoffer die buiten de bebouwde kom wonen, die kunnen het beste gewoon meewerken

O ja, jij bent agent toch?

men kettingzaag en staat onder men bed, en men magnum 44 onder men hoofdkussen :cool:
i gonna get mid evil on your ass

Terug
Naar boven