Fitness Seller

Politie Anderlecht bijna in hinderlaag gelokt

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Politie Anderlecht bijna in hinderlaag gelokt

De politie is gisteravond een paar keer moeten tussenkomen voor problemen met jongeren aan het Lemmensplein in Anderlecht. Daarbij werden een aantal spullen gevonden die erop wezen dat de jongeren een hinderlaag voor de politie aan het voorbereiden waren. Het ging onder meer om opeengestapelde autobanden, benzinebidons en molotov-cocktails. Zes personen zijn opgepakt.

Anoniem telefoontje
De politie moest een eerste maal tussenkomen toen een anonieme beller rond 23.30 uur meldde dat een groep jongeren een elektriciteitscabine aan het vernielen was en dat een deel van de straatverlichting was uitgevallen. Toen de agenten op het plein aankwamen, stoof een groepje jongeren uiteen. Enkelen van hen droegen bivakmutsen. Na een korte achtervolging kon de politie zes jongeren oppakken.

Straten spekglad door olie
Anderhalf uur later moest de politie opnieuw tussenkomen omdat buurtbewoners meldden dat jongeren molotov-cocktails aan het maken waren en er een verlichtingspaal in brand stond. Ter plekke bleek dat de straten rond het Lemmensplein met olie spekglad waren gemaakt. De politie vond er vijf olievaten van 5 liter, een bidon benzine en houtblokken. Op het Lemmensplein zelf lagen twee bidons benzine, een plastic zak met glazen flessen gevuld met benzine en een snijbrander. In een voetweg vond de politie nog eens 25 opeengestapelde autobanden.

Van de zes opgepakte verdachten zijn er twee aan het parket overgedragen. De twee 19-jarigen worden verdacht van weerspannigheid en het voorbereiden van een aanslag. De vier anderen werden administratief aangehouden. (belga/svm)

http://www.youtube.com/watch?v=PPO1EtQrNPs

ik zou echt geen flik meer willen zijn in brussel en omstreken

Altijd weer die blanke Belgen...

ze maken er wel een zooitje van daar, zeker ook links aan de macht

Stoute jongens, jullie straf is een paar uurtjes schoffelen en wat straten schoonvegen, dat zal ze leren.

Het gaat daar bij die Belgen tegewoordig ook lekker met de multicul.

:roflol:

Wat een stel r**ards.

rechtse propaganda!

Beter ontploft er zo'n molotov cocktail op al die autobanden terwijl die hele groep erom heen staat. Problem solved.

Zie ze kijken teveel tv en denken dat ze n*gers zijn.
n*gers kan ik begrijpen dat ze daar van armoede wel zo een dingen uitsteking.
Alhoewel dat ze meer geld en eten hebben dan bepaalde mensen in andere landen.
En op discriminatie kunnen ze t al niet meer steken met een n*ger als president.
Maar hier mer die royale uitkeringen moeten ze toch niet zagen of klagen.

Dus ik vermoed,ze vervelen zich en willen veel geld en 'respect' dus doen ze maar zo een dingen.
Natuurlijk wordt discriminatie ook als middel gebruikt om achter hun daden kracht te zetten.
Als je zo een dingen niet doet gaan de mensen niet discrimineren kan ik maar zeggen.

Misschien in die wijk een avondklok in stellen en met zeer groot aantal agenten patrouilleren.

Laatst bewerkt:
Zie ze kijken teveel tv en denken dat ze n*gers zijn.
n*gers kan ik begrijpen dat ze daar van armoede wel zo een dingen uitsteking.
Alhoewel dat ze meer geld en eten hebben dan bepaalde mensen in andere landen.
En op discriminatie kunnen ze t al niet meer steken met een n*ger als president.
Maar hier mer die royale uitkeringen moeten ze toch niet zagen of klagen.

Dus ik vermoed,ze vervelen zich en willen veel geld en 'respect' dus doen ze maar zo een dingen.
Natuurlijk wordt discriminatie ook als middel gebruikt om achter hun daden kracht te zetten.
Als je zo een dingen niet doet gaan de mensen niet discrimineren kan ik maar zeggen.

Ik haal ook altijd 25 liter olie om deze over straat te gooien, uit armoede natuurlijk.

Die jongens wilden gewoon hun toren van 25 autobanden beschermen, hoe zou je zelf zijn ??? Ze waren misschien bezig met een wereldrecordpoging. :dunno:

Ze wilde gewoon die hele straat wegblazen...soort opruimingactie. Ga zo door

Tell me why are we
So blind to see.
That the ones we hurt
Are you and me?
We've been spending most our lives
Living in a gangsta's paradise.

Als die n*gers zo graag Afrikaans willen zijn moet het misschien eens tijd worden om ze dezelfde straffen te geven als in hun land van herkomst.

Gewoon handen afhakken en in groepen maaien met AK's als ze niet luisteren. Eens kijken hoe graag en snel ze dan wel willen intergreren in onze beschaving.

:roflol: ik ben zo grappig

Die buurtbewoners moeten hun bek houden, laat die jongens rustig spelen.

Terug
Naar boven