Fitness Seller

Politie martelt man op straat (Long Beach)

Vraag me af wat ie gedaan heeft..

• Topic Starter Topic Starter
wat maakt het nou weer uit wat hij gedaan heeft, de politie mag je niet zomaar martelen op straat.

Volgens mij trekt dit beroep alleen nog maar antisociaal uitschot aan. Hopen dat met dit beeldmateriaal wat gedaan zal worden, maar meestal blijven ze gewoon doorwerken zonder zelfs maar een sanctie.

wat maakt het nou weer uit wat hij gedaan heeft, de politie mag je niet zomaar martelen op straat.

Als 't een serieverkrachter ofzo is mogen ze 'm wat mij betreft ter plekke kapotschieten, uiteraard pas nadat ie een beetje getazerd is.

Verder wel beetje lompe cops hehe, hier schreeuwen we al moord en brand als een agente een kerel in z'n zaakie trapt.

...epic good stuff :laugh:

zouden ze hier ook wat vaker moeten doen

Volgens mij trekt dit beroep alleen nog maar antisociaal uitschot aan. Hopen dat met dit beeldmateriaal wat gedaan zal worden, maar meestal blijven ze gewoon doorwerken zonder zelfs maar een sanctie.

idd alsof het een verheven soort mens is boven de rest die dit mag flikken...
weg met dit soort lui uit wat voor beroep dan ook, dit is gewoon van je eigen frustraties afkomen door zogenaamd macht op t laagste niveau uit te oefenen :)

Je weet niet wat hij gedaan heeft, hij maakt een trappende beweging en hij werkt niet mee. Omdat een paar chicks OMG lopen te roepen is het allemaal heel erg. Kom eerst maar met bewijsvoering (staat verder ook niets bij de beschrijving van het filmpje). Volgens mij is oom agent in de VS in bepaalde situaties gewoon bevoegd zo te handelen.

Niets aan de hand gewoon doorlopen

Laatst bewerkt:
tsja, moet je maar op je buik gaan liggen.

Je weet niet wat hij gedaan heeft, hij maakt een trappende beweging en hij werkt niet mee. Omdat een paar chicks OMG lopen te roepen is het allemaal heel erg. Kom eerst maar met bewijsvoering (staat verder ook niets bij de beschrijving van het filmpje). Volgens mij is oom agent in de VS in bepaalde situaties gewoon bevoegd zo te handelen.

Niets aan de hand gewoon doorlopen
*Proost*

9_funny_jesus_thumbs_up.jpg

sommige mensen horen en zien in paniek gewoon niks meer om hun heen :P dan ga je niet opeens perfect reageren op wat 5 agenten naar je schreeuwen met een wapen of taser op je gericht

Misschien heeft hij teveel PCP gerookt, en denkt hij dat hij is bezeten door Josef doggystyle Maria? Dan weet je niet hoe je op je buik moet gaan liggen :roflol:

had gekund, maar hij roept nog "why should i role over......." dus ik betwijfel het.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 11:04 ----------

of topic: hoe haal je leden ook alweer van je negeer lijst?

Terug
Naar boven