Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van mening dat er hier mensen persoonlijk worden beledigd.

Jij bent tegen zwaarder straffen , ik ben een nabestaande waarvan de dader maar 6 jaar heeft gehad. Ik ben dus tegen mensen die tegen zwaarder straffen zijn ook omdat ze niet weten waarover ze lullen. Zoals jij mooi boy. Nooit iets meegemaakt maar wel kunnen oordelen. ****ing loser

voordat ik overal gebashed word...ik werk niet bij de politie, dat was een sneaky list om karma te krijgen

Jij bent tegen zwaarder straffen , ik ben een nabestaande waarvan de dader maar 6 jaar heeft gehad. Ik ben dus tegen mensen die tegen zwaarder straffen zijn ook omdat ze niet weten waarover ze lullen. Zoals jij mooi boy. Nooit iets meegemaakt maar wel kunnen oordelen. ****ing loser

Was jij trouwens niet die kerel die vorige keer begon te janken dat je niet op je plaats gezet wenste te worden toen je moest bekennen geen reet van het recht te weten![]()
Je weet niet eens waar je over praat. Behalve dan dat je alles mooi uit een boekje geleerd hebt en je daar heel wat bij voelt![]()
Werd er onlangs niet een blanke man doodgeschoten door een buitenlandse agent omdat hij een opmerking maakte over buitenlanders en de agent wat trigger happy bleek te zijn. Vreemd dat er dan geen onderzoek wordt ingesteld als omstanders een dergelijke verklaring doen.

Ik weet niets van het recht zoals het in Nederland officieel gesproken wordt. Zoals de meeste Nederlanders. Er zijn er niet zoveel die daadwerkelijk rechten studeren. En dus verstand hebben zoals het gesproken wordt. Is dat wonderlijk voor jou......
zodra politie hier merkt dat men een wapen bij zich heeft wordt er sowieso al geschoten..............daarna stellen ze de vragen wel!Neem aan of mag toch hopen dat het niet enkel een opmerking was die hem deed schieten,... Heeft de dode in questie niet geprobeerd de agent aan te vallen
Als dat zo is dan zou dat buiten proportioneel geweld zijn ( mondeling tegen vuurwapen ) en zou daar zeker een onderzoek naar moeten komen !
Zo iemand is dus idd niet geschikt voor zoveel "macht"

Niet dat ik de behoefte voel om dit soort uitspraken te ontkrachten, maar het toeval wil dat ik zelf ook in een strafzaak ben veroordeeld zowel als in toga verdediging heb gevoerd voor de rechtbank.
Kijk, de rol van nabestaanden in een strafzaak is dubieus; tegenwoordig bestaat er een spreekrecht ter overstaande van de rechter. Natuurlijk vertekent je gevoel voor rechtvaardigheid in de strafmaat wanneer je zelf nabestaande bent, maar dit laat onverlet dat een dergelijke functie niet in het strafrecht ligt. Begin dan een civiele zaak tegen deze kerel..
Mag ik vragen wat je aan civiel recht hebt als je een dierbaar iemand bent verloren? Krijg je hem/haar daarmee terug? Men hoort gewoon achter de tralies en zo lang mogelijk.
Wat wonderlijk is dat dergelijke noodkreten voor zwaarder straffen, aangewakkerd door (populistische) politici, wel gevolg hebben gevonden voor de ontwikkeling van het strafrecht, waar (IMO) terecht veel bezorgdheid over bestaat. Het is zeker niet uitgesloten dat bepaalde ontwikkelingen strijdig zijn met mensenrechtenverdragen en door het europees hof worden teruggefloten.
En juist door die verdragen komt het dat criminelen in mijn ogen veel en veel te veel rechten hebben tijdens gevangenschap

@ Yzord , het liefste zou ik hem ook persoonlijk ombrengen , maar mijn zus heeft 3 kinderen nagelaten waarvoor ik verantwoordelijk ben. Ik benadeel hun niet omdat ik zonodig wraak moet hebben.

Niet alleen tijdens gevangenschap. Mijn ouders gaan verhuizen omdat de dader binnenkort bij hun in de straat komt wonen. Zijn straf zit er immers op.....
Mijn vader is door alles al 4 jaar depressief en komt nergens meer aan het werk (55 jaar). Hij kan daardoor geen hypotheek krijgen en moet zijn eigen zuurverdiende huis maar opeten. Moeten de nabestaanden dan niet in bescherming worden genomen zodat de dader niet meer in de buurt kan komen
@ Yzord , het liefste zou ik hem ook persoonlijk ombrengen , maar mijn zus heeft 3 kinderen nagelaten waarvoor ik verantwoordelijk ben. Ik benadeel hun niet omdat ik zonodig wraak moet hebben.

Begrijp ik, je moet zoiets ook niet doen als je idd verantwoordelijkheden hebt...maar een Yoego inhuren kan toch wel?![]()