RaaR MaaR WaaR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
Ja, maar geen geheel witte. Er zit een soort kruis op met een rondje erdoorheen en een kleine opdruk met '14 words'.
zo iets bedoel je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar geen geheel witte. Er zit een soort kruis op met een rondje erdoorheen en een kleine opdruk met '14 words'.
Tja ze kunnen op een bepaald moment zodanig het bloed van onder je nagels halen... en als die rotjongeren dan nog een arrestatie gaan verhinderen dan kan je hier op wachten. In De VS was dit niet eens nieuws geweest, weer typisch dat het hier zo abnormaal is. Tuig moet je niet lief behandelen want dan lachen ze met je.

Ja, maar wij wonen niet in de VS.
Hiermee wil ik niet zeggen dat de politie soms niet harder zou mogen optreden. Het is alleen dat sommige agenten die 'macht' helemaal niet aankunnen.
Een paar jaar geleden ook zoiets. Ik ging naar de Mississippi in Maastricht, en aangezien ik er verder niet bekend was parkeerde ik op een plek waar dat niet mocht. Dus toen we buiten kwamen meteen de politie erbij. Oke, ik heb er geen problemen mee dat ik een boete krijg als ik verkeerd geparkeerd sta. Maar die toon die zij aansloeg vond ik gewoon compleet overbodig. (heel 'dominant' en ze moest echt laten merken dat zij de 'baas' was)
Voor zo'n agenten lijkt het mij totaal niks als ze zoveel 'macht' zouden hebben. (al zul je er meer hebben die gewoon normaal doen)

Ik vraag me af waarom mensen het altijd raar vinden als politie een bepaalde toon gebruikt. Ze zijn de arm der wet, ze moeten dus (desnoods met geweld) maar in de eerste plaats met een gezaghebbende stemklank mensen de wet doen respecteren. Sommige agenten kunnen dat misschien wat overdrijven, maar goed als je je gedraagt heb je daar ook geen last van.Ja, maar wij wonen niet in de VS.
Hiermee wil ik niet zeggen dat de politie soms niet harder zou mogen optreden. Het is alleen dat sommige agenten die 'macht' helemaal niet aankunnen.
Een paar jaar geleden ook zoiets. Ik ging naar de Mississippi in Maastricht, en aangezien ik er verder niet bekend was parkeerde ik op een plek waar dat niet mocht. Dus toen we buiten kwamen meteen de politie erbij. Oke, ik heb er geen problemen mee dat ik een boete krijg als ik verkeerd geparkeerd sta. Maar die toon die zij aansloeg vond ik gewoon compleet overbodig. (heel 'dominant' en ze moest echt laten merken dat zij de 'baas' was)
Voor zo'n agenten lijkt het mij totaal niks als ze zoveel 'macht' zouden hebben. (al zul je er meer hebben die gewoon normaal doen)
Ik vraag me af waarom mensen het altijd raar vinden als politie een bepaalde toon gebruikt. Ze zijn de arm der wet, ze moeten dus (desnoods met geweld) maar in de eerste plaats met een gezaghebbende stemklank mensen de wet doen respecteren.
"Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie"

Dit zouden ze in belgie ook moeten doen,hier hebben ze nog meer angst van allochtonen dan in nederland !
Ik vind de reacties van sommigen nogal kortzichtig,immers als je niets misdoet zal je ook geen klappen krijgen
Ga toch weg man. Moet je zien hoe er een loopje wordt genomen met hulpverleners. Als er jongeren zijn die het beletten dat er iemand gearresteerd wordt, dan hoek je die gewoon de grond in, simpel. Het wordt tijd dat er structureel iets aangepakt gaat worden hier in dit land.
En wat wil je met je laatste zin zeggen dan? Alsof allochtone jongeren zo lief zijn tegen hulpverleners? Wie bescherm je nu eigenlijk? Waar ben je bang voor? Wil je nu dat NL leefbaar is of niet? Dan zal er hard opgetreden moeten worden of het nu wit, zwart of geel is.
PS, ik wist niet dat Dineke stond voor buurtbewonerS?
Hij bleef wel redelijk kalm vond ik.
Zou goed zijn als dit soort dingen vaker voorkwamen , en zo de politie weer wat respect krijgt , ipv dat de huid wordt volgescholden en ze er door die K*T regeltjes niet eens iets tegen kunnen doen "ik vind jou ,.... "
Mensen die het niet eens zijn met hard optreden vd politie, doen IMO wss iets of vaak iets wat in strijdt is met de wet ,.. waardoor ze zelf kans maken hiermee in aanraking te komen.
Oftewel ; doe je niets verkeerd , dan zal je ook niets gebeuren.
Ik was er niet bij dus heb geen goed idee wat je precies bedoelt. Lomp/aso hoeven ze uiteraard niet te zijn. Maar in elk beroep heb je zulke types.Met het meeste wat je post ben ik het wel eens, maar met dit geval dus zeker niet. Ik vond haar eerder asociaal dan dat ze de indruk werkte autoritair te zijn.
edit: verkeerd gelezen. Stukje verwijderd.
Ah ja, en jij denkt dat politie het verschil niet ziet tussen relschoppers en een toevallige voorbijganger ?En wat als jij nu eens als toevallige voorbijganger op de grond geslagen wordt en nog een paar trappen krijgt? Denk je dan nog steeds hetzelfde?