- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Het gemiddele iq is 102 in Nederland. Daar is ook mooi te zien dat wij slimmer zijn dan Belgen.
snap je wel waar de afkorting IQ voor staat?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gemiddele iq is 102 in Nederland. Daar is ook mooi te zien dat wij slimmer zijn dan Belgen.
snap je wel waar de afkorting IQ voor staat?Incest quotient of zoiets denk ik, op Urk en de veluwe schijnt hij vrij hoog te zijn.
En ga even lekker wijs doen snotneus, een intelligentie quotient van 100 ligt onder het Nederlandse gemiddelde dus ga even ergens anders bijdehand doen. Mijn zin klopt gewoon, begrijpend lezen is blijkbaar erg lastig.
Als je niks bijleert in je leven wordt deze telkens lager, de score wordt gedeeld door je leeftijd.

En het gemiddelde IQ in thailand is 119
[Link niet meer beschikbaar]
![]()
Incest quotient of zoiets denk ik, op Urk en de veluwe schijnt hij vrij hoog te zijn.
En ga even lekker wijs doen snotneus, een intelligentie quotient van 100 ligt onder het Nederlandse gemiddelde dus ga even ergens anders bijdehand doen. Mijn zin klopt gewoon, begrijpend lezen is blijkbaar erg lastig.
Als je niks bijleert in je leven wordt deze telkens lager, de score wordt gedeeld door je leeftijd.
wie is er bijdehand, ik maak geen foutieve claims over begrippen waar ik niks vanaf weet.
je iq is een getal gebaseerd op een ander getal, anders zou het geen quotiënt zijn. als baseline pakken ze dan 100
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zou zeggen, lees mijn vorige post nog eens door.
Barbellman had het redelijk bij het rechte eind hoor, en die documentaire zal heus geen flinke fouten bevatten (kan hem hier irritant genoeg niet zien) Zie hieronder. Force Recon werd pas formeel deel van SOF bij de formatie van MARSOC, ook al werden ze al wel langer als zodanig beschouwd.

De rest van je verhaal is ook een beetje wazig. Force Recon recruteert bijna uitsluitend uit de pool van Mariniers. Kruisbestuiving vanuit het leger komt wel voor maar is zeldzaam. Is toch een behoorlijk verschil in cultuur tussen de twee. Legersoldaten mikken meestal eerder op selectie binnen hun eigen Ranger battalions en als je het daar niet red kun je ook MARSOC wel shaken.
De Mariniers zijn hier in Nederland, en in de rest van de wereld, een onafhankelijk krijgsdeel, net als de Landmacht, de Marine en de Luchtmacht. Traditioneel hebben ze wel een sterke band met de Marine omdat ze van oudsher door hen vervoerd werden, maar ze blijven onafhankelijk. De Luchtmobiele Brigade valt niet onder SOF en is "gewoon" een wat pittigere afdeling van de Landmacht. Het KCT valt ook gewoon onder de landmacht en is wel SOF. Het is overigens een unit maar een volledig Korps. Big difference.
leg de link?Wel grappig dat dit topic van het onderwerp politie naar het gemiddelde IQ gaat :-)

als je dus nu een test zou afleggen zou je met 100 nog een gemiddelde score hebben aangezien die tests ontworpen zijn om 100 als gemiddelde te hebben, wat is daar zo moeilijk aan?
wie is er bijdehand, ik maak geen foutieve claims over begrippen waar ik niks vanaf weet.
je iq is een getal gebaseerd op een ander getal, anders zou het geen quotiënt zijn. als baseline pakken ze dan 100
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En het gemiddelde IQ in thailand is 119
[Link niet meer beschikbaar]
![]()
No shit Sherlockstop met niet-geijkte online testjes te doen of als bron van intelligentie te gebruiken, meeste zuigen gewoon erg hard.
Het feit dat er geen SD bijstaat spreekt al boekdelen.
redelijk is niet helemaal
t verhaal is niet wazig; k geef alleen de toevoeging dat de us marines ook geen sf of whatever etc. zijn zoals je kennelijk weet. echter hebben hun, net zoals de het nederlandse korps, ook hun speciale eenheden. force recon bv.
de rest van je verhaal is wat overbodig tbh, ben zelf marn geweest bij een "speciale" eenheid en heb oefeningen met force recon gedraaid.