AndroidHealthClinic

zou jij hiervoor van werkgever veranderen

Bezoekers in dit topic

nee,onderstaand filmpje geeft de basis van de dagelijkse werkzaamheden weer ,de opleiding zelf is een lachertje

Maar hoeveel mensen zijn er die dit in weer en wind willen doen?
 
In mijn geval niemand, ik weet alleen dat mijn leidinggevende over mij te spreken is. Ik mag er vanuit gaan dat benedenmaatse prestaties in een functioneringsgesprek (of eerder al) wel ter sprake komen. Verder is het een kwestie van vraag en aanbod en marktwerking. Helaas gaat loon naar werken vaak niet echt op.
Als dat het criterium is, dan is mijn leidinggevende ook over mij te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Doen. Je werkt voor het geld en niet voor de lol.
 
Als dat het criterium is, dan is mijn leidinggevende ook over mij te spreken.
Hij/zij kan ook een meer neutrale houding hebben. Iemand die z'n werk doet zoals verwacht mag worden, maar niets meer, maar ook niet minder. Ik zeg nergens dat dat het criterium is, maar als je benedenmaats presteert lijkt het mij niet meer dan logisch dat je hier feedback over krijgt. Zo niet, ontbreken bij je leidinggevende een paar competenties. Of het is zo iemand die je nooit ziet, maar ja, hoe kan zo iemand nou goed en gerichte feedback geven.
 
Steks

wat vind je van deze vacature ,basisloon voor HBO = 12,11 +ploegendiensten = 14,54 bruto

dit is toch zwaar onderbetaald voor een dergelijke opleiding en functie


Wij vragen
- Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van techniek/chemie;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
-

MBO of HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van chemie (zoals MLO of HLO)
Je bent communicatief vaardig en een teamplayer
Je hebt een pro-actieve instelling en bent oplossingsgericht
Je durft over de grenzen van je eigen verantwoordelijkheid te stappen
Je beschikt bij voorkeur ervaring binnen een high tech omgeving
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift




Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris van €12,11 bruto per uur;
- 20% ploegen toeslag waardoor je komt op een loon van €14,54;
- Reiskostenvergoeding;
- Een afwisselende functie in 2-ploegen;
- Mogelijkheden voor overname door de klant na loop van tijd;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling met opleidingen en trainingen;
- Diverse doorgroeimogelijkheden.
 
Steks

wat vind je van deze vacature ,basisloon voor HBO = 12,11 +ploegendiensten = 14,54 bruto

dit is toch zwaar onderbetaald voor een dergelijke opleiding en functie


Wij vragen
- Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van techniek/chemie;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
-

MBO of HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van chemie (zoals MLO of HLO)
Je bent communicatief vaardig en een teamplayer
Je hebt een pro-actieve instelling en bent oplossingsgericht
Je durft over de grenzen van je eigen verantwoordelijkheid te stappen
Je beschikt bij voorkeur ervaring binnen een high tech omgeving
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift




Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris van €12,11 bruto per uur;
- 20% ploegen toeslag waardoor je komt op een loon van €14,54;
- Reiskostenvergoeding;
- Een afwisselende functie in 2-ploegen;
- Mogelijkheden voor overname door de klant na loop van tijd;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling met opleidingen en trainingen;
- Diverse doorgroeimogelijkheden.
Pardon?
 
Steks

wat vind je van deze vacature ,basisloon voor HBO = 12,11 +ploegendiensten = 14,54 bruto

dit is toch zwaar onderbetaald voor een dergelijke opleiding en functie


Wij vragen
- Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van techniek/chemie;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
-

MBO of HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van chemie (zoals MLO of HLO)
Je bent communicatief vaardig en een teamplayer
Je hebt een pro-actieve instelling en bent oplossingsgericht
Je durft over de grenzen van je eigen verantwoordelijkheid te stappen
Je beschikt bij voorkeur ervaring binnen een high tech omgeving
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift




Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris van €12,11 bruto per uur;
- 20% ploegen toeslag waardoor je komt op een loon van €14,54;
- Reiskostenvergoeding;
- Een afwisselende functie in 2-ploegen;
- Mogelijkheden voor overname door de klant na loop van tijd;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling met opleidingen en trainingen;
- Diverse doorgroeimogelijkheden.
Vind ik wel heel erg weinig ja. Toevallig gaat mijn werk opzoek naar een nieuwe engineer bij voor onze afdeling. Dat is voor het eerst in ruim 15 jaar, ik ben benieuwd wat ze nu bieden.

Heb je een link naar die vacature?
 
Vind ik wel heel erg weinig ja. Toevallig gaat mijn werk opzoek naar een nieuwe engineer bij voor onze afdeling. Dat is voor het eerst in ruim 15 jaar, ik ben benieuwd wat ze nu bieden.

Heb je een link naar die vacature?


ik ga voor deze ,3800,00 bruto = € 2.755,17 netto voor dagdienst + 100% reiskostenvergoeding van huis naar werk en werk naar huis ,niet slecht toch voor een een ongeschoolde helmondse tokkie

Voorman Monteur Ondergrondse Infra | GWW | 2.600 - 3.800​

 
oja, ik heb bij mijn huidige werkgever aangegeven dat ik per 1 januari er mee ga stoppen ,ze waren not amused
en die die blikken die ik nu krijg op het kantoor zijn het zelfde als die van een vrouw die in de gaten heeft dat ze slechts is gebruikt voor een keertje sex
 
ik ga voor deze ,3800,00 bruto = € 2.755,17 netto voor dagdienst + 100% reiskostenvergoeding van huis naar werk en werk naar huis ,niet slecht toch voor een een ongeschoolde helmondse tokkie

Voorman Monteur Ondergrondse Infra | GWW | 2.600 - 3.800​

€3.800 is max denk ik.
 
€3.800 is max denk ik.
uiteraard ,ik val door mijn ervaring en het begeleiden van leerlingen en andere slaafjes automatisch in de hoogste schaal,
ik ga het wel proberen te verhogen want ik heb intussen meerdere aantoonbare goede aanbiedingen
 
Je durft over de grenzen van je eigen verantwoordelijkheid te stappen

Deze zin ook :') Ze willen dus een hoogopgeleide die eigenlijk meer doet dan zijn functie vereist, maar graag wel voor het salaris dat nauwelijks meer is dan dat van iemand die een bijbaantje heeft in de horeca. Man man man.
 
Hier toevallig en stukje in het AD wat iets beter de realiteit laat zien.


klinkt veel beter ,plus die bonus is wel interessant

Vakantietoeslag ontvangen we in mei net als de variabele winstuitkering van het bedrijf. Hoe hoog deze is ligt aan hoe we scoren wereldwijd en hoe je eigen prestatiebeoordeling is. Afgelopen jaar was het ongeveer 1500 euro netto


alleen zou ze misschien van Surinaamse afkomst zijn?

Toen ik hier net begon werkte ik wel 40 uur en dat vond ik net te veel. Ik werd er te moe van en wilde iets meer rust voor mezelf
 
Toen ik hier net begon werkte ik wel 40 uur en dat vond ik net te veel. Ik werd er te moe van en wilde iets meer rust voor mezelf

Gewoon de gemiddelde Nederlandse vrouw toch? Die werken allemaal parttime.
 
Gewoon de gemiddelde Nederlandse vrouw toch? Die werken allemaal parttime.


ik vond het moe worden van 40 uur werken wel grappig ,ik zit de laatste tijd inclusief reisuren aan 11,5 en 12 uur per dag
( 04:15 opstaan)met 1 x een kleine pauze per dag plus op zondag schetsen tekenen en wat andere administratie
en toch maar 39 uur betaald krijgen :fire:
 
Back
Naar boven