Fitness Seller

politie salaris

allemaal uitzonderingen man, die sectoren die je opnoemt zijn wel goed betaald daarentegen. Maar met reëel bedoel ik gewoon gemiddelde salarissen. Er wordt hier lacherig gedaan over 1250 netto, er zijn zat mensen met mbo die daarvan moeten rondkomen en de helft van jullie doet alsof ze 14 verschillende banen kunnen kiezen met 3k+ bruto als startsalaris, get real...
Alles is reëel, ligt er maar aan hoeveel moeite je ergens voor wilt doen. Mensen die nergens moeite voor willen doen en niet willen studeren, moeten niet gaan b**chen wanneer ze alleen banen vinden met een laag salaris... zoals politie agent.

Maar je hebt inderdaad gelijk dat veel mensen denken dat ze later allemaal tonnen gaan verdienen. Die mensen zouden misschien wat minder tv moeten kijken. Net als iedereen die economie gaat studeren omdat ze dan denken dat ze binnen een paar jaar CEO zullen zijn van een groot bedrijf en miljoenen gaan verdienen :roflol:

Laatst bewerkt:
Mariniers en de luchtmobiele brigade zoals in NL vallen niet onder de KCT-unit.

bij de mariniers zijn er diverse opleidingen die je kunt doen die wel binnen de SF units gegroepeerd zijn. net zoals de force recon bij de us marines, die normaliter ook geen sf zijn.

Laatst bewerkt:
Alles is reëel, ligt er maar aan hoeveel moeite je ergens voor wilt doen. Mensen die nergens moeite voor willen doen en niet willen studeren, moeten niet gaan b**chen wanneer ze alleen banen vinden met een laag salaris... zoals politie agent.

Maar je hebt inderdaad gelijk dat veel mensen denken dat ze later allemaal tonnen gaan verdienen. Die mensen zouden misschien wat minder tv moeten kijken. Net als iedereen die economie gaat studeren omdat ze dan denken dat ze binnen een paar jaar CEO zullen zijn van een groot bedrijf en miljoenen gaan verdienen :roflol:

+1

Daarbij is het vaak voor hardwerkende mensen ook nog moeilijk een redelijke baan te vinden (als er al banen zijn). Sowieso moet je niet al teveel verwachten met een HBO diploma of lager.

True that ik maar ik blijf erbij dat ik ooit ergens gehoord heb dat je met toeslagen etc wel rond de 1250 moest komen...then again ik zou ook liegen als ik bij de politie werkte en vrij weinig betaald kreeg :D

Tijdens de opleiding mag je al blij zijn als je 600 netto overhoudt. Dan heb ik het echt over de periodes op school, de periodes op straat als aspirant agent is weer een ander verhaal:).

Tijdens de opleiding mag je al blij zijn als je 600 netto overhoudt. Dan heb ik het echt over de periodes op school, de periodes op straat als aspirant agent is weer een ander verhaal:).

Daar zou geen verschil in mogen zitten, trouwens kan het salaris per korps behoorlijk verschillen en dan heb ik het over honderden euro's.

Broski!!!!!! :D:D:D

U back! :D.

Kom er nu met een wat ( nuchtere ) logische conclusie wie je bent :)

Ouwe misantroop ;)
Heb een nieuw nr heb jij hetzelfde nog? App ik je wel ff ;)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 15:40 ----------

Knowthatfeelbrah :aai:

Misantroop no more, maar misschien ben ik nu weer iets te positief richting de samenleving don't know :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

so much confusion

of ben jij logistiek expediteur met een peugeot?

logistiek en transport zijn 2 verschillende dingen, logistiek is meer bevoorrading en opslag terwijl transport gewoon transport is. Ik snap je verwarring hoor, veel mensen gaan hier de mist mee in.

Waarom is alles reëel en ligt het aan de persoon zelf als hij niet veel gaat verdienen? Als je geboren bent met een gemiddeld iq van 100 dan zit een WO studie er gewoon echt niet in.

Kijk eens naar mensen met een baan als vuilnisman, stratenmaker etc. Maak een gesprekje met zo iemand, vaak spontane mensen, harde werkers maar je ziet toch dat er meer gewoon niet in zit bij dat soort mensen?

Een hoog iq is een gegeven dat je moet koesteren en verder gewoon heel veel respect tonen voor mensen die het niet hebben en toch hard werken voor hun gezin. ipv minderwaardig op ze neer te kijken en er lacherig over doen. Flinke kerel!

Begonnen met blowen, school ging k*t, ruzie met me ouders, meer gaan blowen, gestopt met sporten, school nog k*tter, nog meer ruzie met ouders, 24/7 stoned, werd onverschillig, 2x geschorst(geen spijt van), nog meer ruzie, ruzie met me broer, vader die zei dat ik een nietsnut was, broer die zei dat ik een nietsnut was, vader die zei niet trots op me te zijn, vrienden die me in de steek lieten, zelfvertrouwen 0%, ouders die gaan scheiden, verhuizen vanwege scheiding na 18 jaar in dat huis te hebben gewoond, me 2 katten die ik 7 jaar heb gehad naar het asiel moeten brengen omdat ze niet mee konden met de verhuizing, 100% onverschillig nix kon me interesseren, zelfde dag snackbar eigenaar op ze bek geslagen, van school getrapt, ontslagen op werk, opa overleden, kerstdiner geskipt buiten in de kou solo jointjes gerookt, naar nieuwe school gegaan, na 6 maanden opnieuw van school gegaan, wou niet meer leven, elke dag hele dag slapen om realiteit te ontsnappen, elke dag ruzie met me moeder omdat ik een nietsnut was die nix deed met zijn leven, jaar niet meer vrolijk geweest, 3 maanden niet meer nuchter geweest.

.

Ah ik zie al waar al die haat tegen politiemensen vandaan komt. Je bent gewoon een etterbak. :treuren:
Als je terug naar die beroerde tijd gaat pas je je spelling er zeker ook automatisch op aan?

Waarom is alles reëel en ligt het aan de persoon zelf als hij niet veel gaat verdienen? Als je geboren bent met een gemiddeld iq van 100 dan zit een WO studie er gewoon echt niet in.

Kijk eens naar mensen met een baan als vuilnisman, stratenmaker etc. Maak een gesprekje met zo iemand, vaak spontane mensen, harde werkers maar je ziet toch dat er meer gewoon niet in zit bij dat soort mensen?

Een hoog iq is een gegeven dat je moet koesteren en verder gewoon heel veel respect tonen voor mensen die het niet hebben en toch hard werken voor hun gezin. ipv minderwaardig op ze neer te kijken en er lacherig over doen. Flinke kerel!

respect voor je post

dat moet je eens tegen 85% van die HBO'ers vertellen, die balletjes vinden zichzelf nogal wat omdat ze ''boven gemiddeld'' presteren.

Ah ik zie al waar al die haat tegen politiemensen vandaan komt. Je bent gewoon een etterbak. :treuren:
Als je terug naar die beroerde tijd gaat pas je je spelling er zeker ook automatisch op aan?
:roflol: je hebt me door :roflol:. Wist niet dat je me zo goed kende.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 17:29 ----------

Zoveel stelt de gemiddelde HBO studie niet voor. Het is niet alsof je super intelligent moet zijn om HBO te doen.

Genoeg mensen die niet heel slim zijn, maar door hard werken hun papiertje halen. Zelfde als zeggen dat bodybuilders nou eenmaal goede genen hebben en daarom zover komen.

Als je echt iets wilt bereiken, waarom zou je het dan niet kunnen halen? Je doet nu net alsof een iq van 100 laag is, dus wie doet hier nou minderwaardig?

Uiteindelijk draait het voornamelijk om wilskracht en discipline. Altijd dat gejank over genen. George Bush was ook niet 1 van de slimste, maar hij heeft het wel geschopt tot president.

Ps. Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik neerkijk op andere mensen. Enige mensen waar ik wel op neerkijk zijn agenten die nix nuttigs doen, graaiende ambtenaren en leden van de koninklijke familie.

Laatst bewerkt:
:roflol: je hebt me door :roflol:. Wist niet dat je me zo goed kende.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 17:29 ----------

Zoveel stelt de gemiddelde HBO studie niet voor. Het is niet alsof je super intelligent moet zijn om HBO te doen.

Genoeg mensen die niet heel slim zijn, maar door hard werken hun papiertje halen. Zelfde als zeggen dat bodybuilders nou eenmaal goede genen hebben en daarom zover komen.

Als je echt iets wilt bereiken, waarom zou je het dan niet kunnen halen? Je doet nu net alsof een iq van 100 laag is, dus wie doet hier nou minderwaardig?

Uiteindelijk draait het voornamelijk om wilskracht en discipline. Altijd dat gejank over genen. George Bush was ook niet 1 van de slimste, maar hij heeft het wel geschopt tot president.

Ps. Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik neerkijk op andere mensen. Enige mensen waar ik wel op neerkijk zijn agenten die nix nuttigs doen, graaiende ambtenaren en leden van de koninklijke familie.

En wat heb jij tot nu toe bereikt? Of blaat je alleen maar uit je nek?

Nee jullie hebben gelijk, je hebt een iq van 140 nodig om een studie te halen :roflol:

Kheb zelf nog geen k*t bereikt, ben nog steeds druk aan het studeren. Gaat nog wel even duren voordat ik me doel heb bereikt. Kernfysicus is um niet geworden, zie daar niet veel toekomst meer in. Chemie daarentegen kan je alle kanten mee op.

Zal waarschijnlijk nog bij zijn ouders thuis wonen en nog nooit een studie afgerond hebben.
:roflol:
Ik doe me best, meer kan ik niet doen ;). Tijd zal t leren

Laatst bewerkt:

Een iq van 100 is beneden gemiddeld, dus aan de lage kant.

Als jij denkt dat George Bush er is gekomen door wilskracht en discipline ben jij ook niet het helderste licht.

Terug
Naar boven