MuscleMeat

politie salaris

Een iq van 100 is beneden gemiddeld, dus aan de lage kant.

Als jij denkt dat George Bush er is gekomen door wilskracht en discipline ben jij ook niet het helderste licht.
Wie is hier nou niet bepaald het helderste licht?

Het gemiddelde IQ is per definitie 100.

Marokkanen staan laatste? :roflol:

Moet er nog zand zijn? :roflol::roflol::roflol:

Nederlanders (102)zijn slimmer dan Belgen (100) maar niet slimmer dan Vlamingen (102)

Walen hebben 96

het gemiddelde wereld-iq is 100.

Waarom is alles reëel en ligt het aan de persoon zelf als hij niet veel gaat verdienen? Als je geboren bent met een gemiddeld iq van 100 dan zit een WO studie er gewoon echt niet in.

Kijk eens naar mensen met een baan als vuilnisman, stratenmaker etc. Maak een gesprekje met zo iemand, vaak spontane mensen, harde werkers maar je ziet toch dat er meer gewoon niet in zit bij dat soort mensen
Een hoog iq is een gegeven dat je moet koesteren en verder gewoon heel veel respect tonen voor mensen die het niet hebben en toch hard werken voor hun gezin. ipv minderwaardig op ze neer te kijken en er lacherig over doen. Flinke kerel!
+1

dat moet je eens tegen 85% van die HBO'ers vertellen, die balletjes vinden zichzelf nogal wat omdat ze ''boven gemiddeld'' presteren.

Op HBO'ers kijk ik wel neer. Zijn idd nog vaker ballen dan op de uni, terwijl de opleiding gewoon MBO+ is. Maar er zit dan management in de opleidingsnaam. Kunnen ze junior advisor worden en in pak lopen.

Waarom is alles reëel en ligt het aan de persoon zelf als hij niet veel gaat verdienen? Als je geboren bent met een gemiddeld iq van 100 dan zit een WO studie er gewoon echt niet in.

Kijk eens naar mensen met een baan als vuilnisman, stratenmaker etc. Maak een gesprekje met zo iemand, vaak spontane mensen, harde werkers maar je ziet toch dat er meer gewoon niet in zit bij dat soort mensen?

Een hoog iq is een gegeven dat je moet koesteren en verder gewoon heel veel respect tonen voor mensen die het niet hebben en toch hard werken voor hun gezin. ipv minderwaardig op ze neer te kijken en er lacherig over doen. Flinke kerel!

Haha, nee man. Ken veel gasten die matige VMBO'ers waren, matige MBO'ers, toen alles aan de kant hebben geschoven om een HBO propedeuse te halen en vervolgens door te knallen op de universiteit. En die er gewoon in vier jaar doorheen lopen en goede cijfers halen. En dat zijn gasten die van ieder woord een verkleinvorm vinden, zich totaal niet interesseren voor algemene sociale problematieken en puur gedreven worden door eerzucht, druk van externe factoren of geld.

Drijfveren en algehele motivatie zijn belangrijkere factoren dan intelligentie voor het slagen op een universiteit. Echte beta studies uitgezonderd dan, natuurlijk.

Van politie salaris naar avarage IQ discussie :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

why de fok zou je uberhaupt bij de politie willen werken? lijkt me echt de meest respectloze baan die je maar kan hebben.

why de fok zou je uberhaupt bij de politie willen werken? lijkt me echt de meest respectloze baan die je maar kan hebben.

Voor een straatdiendertje met 2-3 strepen max wel ja :o

Maar bij forensische recherche ofzoiets lijkt me best interessant. Of bij de CID ook wel :cool:

word volgens mij ook zwaar geromantiseerd door series zoals CSI enzo. Lijkt me apegeil dat ze laboratoriumratten met pistolen de straat opsturen om bad guys te pakken.

doe dan AT ofzo, dat lijkt me wel wat. Beetje deuren intrappen en schedels van hun bed af lichten, das echt k*t wakker worden :D of motorwout lijkt me ook wel wat, beetje takkies roken langs de snelweg, sirenes aantiefen en met 250 over die snelweg heen rausen:cool:

word volgens mij ook zwaar geromantiseerd door series zoals CSI enzo. Lijkt me apegeil dat ze laboratoriumratten met pistolen de straat opsturen om bad guys te pakken.

doe dan AT ofzo, dat lijkt me wel wat. Beetje deuren intrappen en schedels van hun bed af lichten, das echt k*t wakker worden :D of motorwout lijkt me ook wel wat, beetje takkies roken langs de snelweg, sirenes aantiefen en met 250 over die snelweg heen rausen:cool:

Om die reden haat ik CSI ook, het klopt nooit van geen kant die serie.

Maar dat staat even los van hoe de job in NL in het echt is he ;)

bij de mariniers zijn er diverse opleidingen die je kunt doen die wel binnen de SF units gegroepeerd zijn. net zoals de force recon bij de us marines, die normaliter ook geen sf zijn.

Blijkt dat je er niet veel verstand van hebt, informatie in de documentaire klopt ook niet. 1 van de 1000 sollicitanten komt door de keuring, merendeel valt al af tijdens het interview met huidige leden van Force Recon bovendien moet je al enkele jaren lid zijn van een KCT-eenheid.

Mariniers en de luchtmobiele brigade zoals in NL vallen niet onder de KCT-unit.

Barbellman had het redelijk bij het rechte eind hoor, en die documentaire zal heus geen flinke fouten bevatten (kan hem hier irritant genoeg niet zien :( ) Zie hieronder. Force Recon werd pas formeel deel van SOF bij de formatie van MARSOC, ook al werden ze al wel langer als zodanig beschouwd.

De rest van je verhaal is ook een beetje wazig. Force Recon recruteert bijna uitsluitend uit de pool van Mariniers. Kruisbestuiving vanuit het leger komt wel voor maar is zeldzaam. Is toch een behoorlijk verschil in cultuur tussen de twee. Legersoldaten mikken meestal eerder op selectie binnen hun eigen Ranger battalions en als je het daar niet red kun je ook MARSOC wel shaken.

De Mariniers zijn hier in Nederland, en in de rest van de wereld, een onafhankelijk krijgsdeel, net als de Landmacht, de Marine en de Luchtmacht. Traditioneel hebben ze wel een sterke band met de Marine omdat ze van oudsher door hen vervoerd werden, maar ze blijven onafhankelijk. De Luchtmobiele Brigade valt niet onder SOF en is "gewoon" een wat pittigere afdeling van de Landmacht. Het KCT valt ook gewoon onder de landmacht en is wel SOF. Het is overigens een unit maar een volledig Korps. Big difference.

bij de mariniers zijn er diverse opleidingen die je kunt doen die wel binnen de SF units gegroepeerd zijn. net zoals de force recon bij de us marines, die normaliter ook geen sf zijn.

Voor zover ik weet is MARSOC geformeerd uit het gros van de leden van Force Recon en MARSOC valt gewoon onder USSOCOM. Sowieso is al heel lang binnen de community geaccepteerd dat Force Recon gewoon SOF is.

Is ook zeker gaaf. Heb een maat die momenteel aan het voorbereiden is voor het AT. Hij is een behoorlijk atletisch type maar zelfs hij heeft moeite met de bizar hoge standaarden. Aansluiting weten te vinden bij het AT is dan ook geen sinecure. Lijkt behoorlijk veel op SOF qua eisen en het is natuurlijk ook gewoon een paramilitaire eenheid dus niet echt vreemd dat ze zulke eisen stellen. Laat ik het zo zeggen: Als je niet bij Defensie in een A qualificatie valt (ie: gevechtscapabel qua conditie) dan kun je het AT ook zeer zeker op je buik schrijven.

Barbellman had het redelijk bij het rechte eind hoor, en die documentaire zal heus geen flinke fouten bevatten (kan hem hier irritant genoeg niet zien :( ) Zie hieronder. Force Recon werd pas formeel deel van SOF bij de formatie van MARSOC, ook al werden ze al wel langer als zodanig beschouwd.

force recon is ook geen SF eenheid maar wel SOC (special operations capable)

De rest van je verhaal is ook een beetje wazig. Force Recon recruteert bijna uitsluitend uit de pool van Mariniers. Kruisbestuiving vanuit het leger komt wel voor maar is zeldzaam. Is toch een behoorlijk verschil in cultuur tussen de twee. Legersoldaten mikken meestal eerder op selectie binnen hun eigen Ranger battalions en als je het daar niet red kun je ook MARSOC wel shaken.

juist, de amerikaanse landmacht heeft zat SF eenheden waar militairen heen kunnen. Traditioneel komt het niet zoveel voor dat landmachters naar de mariniers gaan vanwege de verschillende culturen.

De Mariniers zijn hier in Nederland, en in de rest van de wereld, een onafhankelijk krijgsdeel, net als de Landmacht, de Marine en de Luchtmacht. Traditioneel hebben ze wel een sterke band met de Marine omdat ze van oudsher door hen vervoerd werden, maar ze blijven onafhankelijk. De Luchtmobiele Brigade valt niet onder SOF en is "gewoon" een wat pittigere afdeling van de Landmacht. Het KCT valt ook gewoon onder de landmacht en is wel SOF. Het is overigens een unit maar een volledig Korps. Big difference.

dat is niet helemaal waar wat je zegt want de mariniers vallen technisch gezien onder de marine maar vanwege hun aparte taken ten opzichte van de vloot heeft het korps altijd een informele status apart gehad iets wat door de verpaarsing binnen defensie ook steeds minder wordt.

Is ook zeker gaaf. Heb een maat die momenteel aan het voorbereiden is voor het AT. Hij is een behoorlijk atletisch type maar zelfs hij heeft moeite met de bizar hoge standaarden. Aansluiting weten te vinden bij het AT is dan ook geen sinecure. Lijkt behoorlijk veel op SOF qua eisen en het is natuurlijk ook gewoon een paramilitaire eenheid dus niet echt vreemd dat ze zulke eisen stellen. Laat ik het zo zeggen: Als je niet bij Defensie in een A qualificatie valt (ie: gevechtscapabel qua conditie) dan kun je het AT ook zeer zeker op je buik schrijven.

het zijn ook vaak oud militairen die bij het AT worden aangenomen.

Toegang tot de AT veronderstelt dat je al een functie bij de politie vervult. Het werk van blauw op straat is afwisselender dan het werk van een rechercheur die voor het merendeel vanuit het bureau werkt. Dit geldt in ieder geval als je bezig bent met een TGO.

Terug
Naar boven