Fitness Seller

zou jij hiervoor van werkgever veranderen

Bezoekers in dit topic

ik weet dat ik in het verleden mezelf teveel heb laten leiden door valse sentimenten,heeft me geld en ook levensvreugde gekost
Doet me denken aan een zin die ik las in Hannibal van Thomas Harris, als Clarice Sterling ontslagen wordt:
"You may fall in love with the Bureau, but the Bureau doesn't fall in love with you."

Dit kan bij kleinere bedrijven en/of familiebedrijven anders zijn natuurlijk.

Veel wijsheid!
 
Dit kan bij kleinere bedrijven en/of familiebedrijven anders zijn natuurlijk.


dit bedrijf pretendeert een familiebedrijf te zijn maar is uiteindelijk ook gewoon een ijskoud en hard bedrijf als het er op aan komt
 
Pakt jouw baas meer extra marge in zijn zak of zijn er andere oorzaken.

deze wil niet meegaan in de huidige hysterie van een overspannen arbeidsmarkt en overdreven salarissen ,laten we wel eerlijk zijn ,voor het marginale opleidingsniveau en denkniveau wat voor dit soort werkzaamheden verreist is zijn de salarissen best wel overdreven

@Vieze jij wat heb je uiteindelijk besloten?

nog niets,even een dure cursus meepakken op kosten van de zaak ,gehehe
 
Ik heb enkel de OP gelezen, dus reageer enkel daarop. Ik zou mijzelf afvragen:
- Heb ik het nu erg naar mij zin? Zowel werkinhoudelijk, qua verantwoordelijkheden, vrijheden, collega's, manier van werken, werkdruk, vrijheden, secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling, pensioenopbouw, vakantiedagen etc.
- Is het bij de buren v.w.b. bovenstaande punten vergelijkbaar, beter of kan het weleens vies tegenvallen?
- Is het werk bij de buren exact vergelijkbaar? Is het net zo relaxed? Zijn secundaire arbeidsvoorwaarden hetzelfde? Doorgroeimogelijkheden etc.
- Reistijd.
- Zijn er mogelijkheden je contract en salaris te bespreken met je huidige werkgever? Wil je werkgever je graag houden en kampt het bedrijf zelf ook met tekorten? Dan is er wellicht iets mogelijk v.w.b. salaris en/of arbeidsvoorwaarden; het voorzichtig onder de aandacht brengen of met collega's bespreken kan nooit kwaad.
 
deze wil niet meegaan in de huidige hysterie van een overspannen arbeidsmarkt en overdreven salarissen ,laten we wel eerlijk zijn ,voor het marginale opleidingsniveau en denkniveau wat voor dit soort werkzaamheden verreist is zijn de salarissen best wel overdreven

En dan toch tekort aan mensen die dit werk willen doen? Want kunnen is dus geen probleem?
 
Als je van baan veranderd, betekent dat toch niet dat je alle schepen achter je hoeft te verbranden?
Communicatie is key. Zowel naar je huidige werkgever, als je mogelijk toekomstige werkgever (ook mbt de voordelen die los staat van je salaris).
 
Niet mee eens, als je met tegenzin naar je werk gaat, gaat 800 euro extra je echt niet supervrolijk maken.
Je gaat met tegen zin naar je werk. Bij een andere werkgever kun je 800 euro meer verdienen. Wellicht heb je het daar ook niet naar je zin...
Waar ga je er dan op achteruit????
 
nee,onderstaand filmpje geeft de basis van de dagelijkse werkzaamheden weer ,de opleiding zelf is een lachertje

Niet oneerbiedig, maar dit gaat me ook wel lukken. Welke opleiding en wat verdien je nu? Ik zit op 3000 euri schoon.
 
Wat we binnenkomt, wie bepaald er of het verdient is?
In mijn geval niemand, ik weet alleen dat mijn leidinggevende over mij te spreken is. Ik mag er vanuit gaan dat benedenmaatse prestaties in een functioneringsgesprek (of eerder al) wel ter sprake komen. Verder is het een kwestie van vraag en aanbod en marktwerking. Helaas gaat loon naar werken vaak niet echt op.
 
zit ik wel over na te denken ,vooral het geen reiskosten krijgen zit me wel dwars (is toch 2,5 uur per dag)
als het nu 2x10min is en het wordt 2.5 uur is dat ook best wel een factor die meespeelt lijkt me. Stuk langere week.
 
Back
Naar boven