- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoeft niet, enkel het trollen wat toch niet helemaal lekker uit de verf komt geeft mij (en ik denk ook anderen) genoeg om je deze wijze les te geven.
Jij hoort nu bovendien je kinderen op te voeden en verhaaltjes voor te lezen, ipv op een forum een poging doen tot trollen.
Ja want er is geen verschil tussen werken en plezier? Tijd wat je niet door kunt brengen met je gezin omdat
je nu eenmaal moet werken etc... ten op zichte van tijd waar je voor kiest om niet door te brengen met je
gezin is imo wel een verschil
En je verdraaid of interpreert mijn woorden weer lekker verkeerd. Mijn zoon gaat ook naar school, opvang
en/of oma & opa. Als dat niet anders kan. Als het anders kan, zorg ik er liever zelf voor
Ah kijk, nu komen dr ineens randvoorwaarden bij. Je mag je kind wel naar opa en oma of naar de opvang brengen, maar alleen als het om werk gaat. Maar een keer uitgaan zonder je kind is absoluut uit den boze. Wat je dus probeert te zeggen is dat, als ik in mijn eerdere post had gezegd dat ik wat ging drinken met een maat ipv werken, dat ik dan een hele slechte vader zou zijn en dan zet ik t gezin niet op de eerste plaats en dan tast ik de psyche van t kind aan of weet ik wat voor oordelend non-argument je daarvoor aanleverde.
Ik zal je vertellen, een kind van 0,1,2 jaar zal zich nog eerder druk maken om wie die man/vrouw toch is die de hele dag niet thuis is en die die alleen tussen zes en zeven even ziet bij het eten dan dat ie zich druk maakt om wie d'r beneden oppast als ie ligt te slapen zaterdagnacht.
(wellicht wel meer verantwoordelijkheid gevoel, maar dat kan ook door andere dingen komen).Is het nu zo moeilijk om elkaars meningen te respecteren?
Om 05:45 moet je ook gewoon lekker slapen, zeker als je moeder bent...
Neem dan geen kinderen...
Ah kijk, nu komen dr ineens randvoorwaarden bij. Je mag je kind wel naar opa en oma of naar de opvang brengen, maar alleen als het om werk gaat. Maar een keer uitgaan zonder je kind is absoluut uit den boze. Wat je dus probeert te zeggen is dat, als ik in mijn eerdere post had gezegd dat ik wat ging drinken met een maat ipv werken, dat ik dan een hele slechte vader zou zijn en dan zet ik t gezin niet op de eerste plaats en dan tast ik de psyche van t kind aan of weet ik wat voor oordelend non-argument je daarvoor aanleverde.
Ik zal je vertellen, een kind van 0,1,2 jaar zal zich nog eerder druk maken om wie die man/vrouw toch is die de hele dag niet thuis is en die die alleen tussen zes en zeven even ziet bij het eten dan dat ie zich druk maakt om wie d'r beneden oppast als ie ligt te slapen zaterdagnacht.
ik heb nog geen kinderen en ik ben van mening dat het sinterklaasfeest door moet gaan! Wij willen zwarte piet!

Beroepsmisvorming door al die heavy weights te deadliften, ze kunnen moeilijk iets los laten

Ik zat vroegah ook 24/7 bij m'n oma omdat m'n ouders allebei werkte en dat was echt gruwelijk chill. Beetje blikjes hero sinaasappelsap drinken en TV kijken those were the days
Idem, flink playstationen en mezelf dik vreten aan de snoep van oma mocht alles!
omas die de oorlog hebben meegemaakt en dus niet de gezondste verhouding met eten hebben
HIER NEEM MEER EET MEER JE KRIJGT THUIS NIET GENOEG ETEN!!
goede bulk was dat idd