XXL Nutrition

Politie zoekt man die meisje (20) half blind sloeg in Carré

Ik zat vroegah ook 24/7 bij m'n oma omdat m'n ouders allebei werkte en dat was echt gruwelijk chill. Beetje blikjes hero sinaasappelsap drinken en TV kijken those were the days

Nee hoeft niet, enkel het trollen wat toch niet helemaal lekker uit de verf komt geeft mij (en ik denk ook anderen) genoeg om je deze wijze les te geven.
Jij hoort nu bovendien je kinderen op te voeden en verhaaltjes voor te lezen, ipv op een forum een poging doen tot trollen.

Helaas pindakaas ben ik nog verplicht achter mijn desk te blijven tot 16u... en tot nu toe heb ik nog geen
enkele wijze les gezien hier op DBB (buiten wat trainingstips) die het waard was om over te nemen in mijn
dagelijks leven

Ja want er is geen verschil tussen werken en plezier? Tijd wat je niet door kunt brengen met je gezin omdat
je nu eenmaal moet werken etc... ten op zichte van tijd waar je voor kiest om niet door te brengen met je
gezin is imo wel een verschil

En je verdraaid of interpreert mijn woorden weer lekker verkeerd. Mijn zoon gaat ook naar school, opvang
en/of oma & opa. Als dat niet anders kan. Als het anders kan, zorg ik er liever zelf voor

Ah kijk, nu komen dr ineens randvoorwaarden bij. Je mag je kind wel naar opa en oma of naar de opvang brengen, maar alleen als het om werk gaat. Maar een keer uitgaan zonder je kind is absoluut uit den boze. Wat je dus probeert te zeggen is dat, als ik in mijn eerdere post had gezegd dat ik wat ging drinken met een maat ipv werken, dat ik dan een hele slechte vader zou zijn en dan zet ik t gezin niet op de eerste plaats en dan tast ik de psyche van t kind aan of weet ik wat voor oordelend non-argument je daarvoor aanleverde.

Ik zal je vertellen, een kind van 0,1,2 jaar zal zich nog eerder druk maken om wie die man/vrouw toch is die de hele dag niet thuis is en die die alleen tussen zes en zeven even ziet bij het eten dan dat ie zich druk maakt om wie d'r beneden oppast als ie ligt te slapen zaterdagnacht.

ik heb nog geen kinderen en ik ben van mening dat het sinterklaasfeest door moet gaan! Wij willen zwarte piet!

Is het nu zo moeilijk om elkaars meningen te respecteren?

Ah kijk, nu komen dr ineens randvoorwaarden bij. Je mag je kind wel naar opa en oma of naar de opvang brengen, maar alleen als het om werk gaat. Maar een keer uitgaan zonder je kind is absoluut uit den boze. Wat je dus probeert te zeggen is dat, als ik in mijn eerdere post had gezegd dat ik wat ging drinken met een maat ipv werken, dat ik dan een hele slechte vader zou zijn en dan zet ik t gezin niet op de eerste plaats en dan tast ik de psyche van t kind aan of weet ik wat voor oordelend non-argument je daarvoor aanleverde.

Ik zal je vertellen, een kind van 0,1,2 jaar zal zich nog eerder druk maken om wie die man/vrouw toch is die de hele dag niet thuis is en die die alleen tussen zes en zeven even ziet bij het eten dan dat ie zich druk maakt om wie d'r beneden oppast als ie ligt te slapen zaterdagnacht.

Dit. Mijn ouders gingen vroeger, toen wij klein waren (en toen we wat ouder waren ook wel) regelmatig uit in het weekend. Niet ''hard kapot losgaan'' maar wel zaterdag avond en nacht weg. Ik heb er echt niks aan overgehouden hoor :roflol: (wellicht wel meer verantwoordelijkheid gevoel, maar dat kan ook door andere dingen komen).

Alsof je een slechte ouder bent als je je eigen plezier/geluk een beetje wilt voeden door uit te gaan, ipv beneden een boekje te zitten lezen terwijl je kind slaapt.

Ga je hier nou werkelijk over blijven doorbomen?

Ik ga me nu niet laten verleiden tot uitspraken tegen jou en je gezinsleven. Daar heb ik nog net wat teveel
respect voor jou voor. Wat jij ermee doet, dat moet je lekker zelf weten. Ik denk er anders over en heb
er een andere manier voor. Dus ik ben er zeker en vast vaker dan een uurtje per dag tijdens het eten

Conclusie:

Degene die niet uitgaan als ze een kind hebben, vinden dat je geen kind moet nemen als je wel uitgaat.
Degene die wel uitgaan als ze een kind hebben, vinden dat dat wel moet kunnen, maar je bent geen slechte ouder als je wel thuis blijft.

Wat betreft ''elkaars mening respecteren''..

Beroepsmisvorming door al die heavy weights te deadliften, ze kunnen moeilijk iets los laten

echt zo t*ring hinderlijk he van die mannetjes zoals jij die zelf ook gewoon nog 24/7 zitten te reageren en dan van die onzin gaan roepen als 'hou er nou over op' 'jij blijft maar doordrammen!!'

bijna net zo hinderlijk als van die mensen die 'JEZUS GAST DOE RUSTIG' zeggen als je gewoon rustig bent :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

inb4
121.png

Ik zat vroegah ook 24/7 bij m'n oma omdat m'n ouders allebei werkte en dat was echt gruwelijk chill. Beetje blikjes hero sinaasappelsap drinken en TV kijken those were the days

Idem, flink playstationen en mezelf dik vreten aan de snoep van oma mocht alles!

Idem, flink playstationen en mezelf dik vreten aan de snoep van oma mocht alles!

omas die de oorlog hebben meegemaakt en dus niet de gezondste verhouding met eten hebben

HIER NEEM MEER EET MEER JE KRIJGT THUIS NIET GENOEG ETEN!!

goede bulk was dat idd

omas die de oorlog hebben meegemaakt en dus niet de gezondste verhouding met eten hebben

HIER NEEM MEER EET MEER JE KRIJGT THUIS NIET GENOEG ETEN!!

goede bulk was dat idd

mijn oma komt nog steeds paar dagen per week hier koken en mij laten bulken

inbe4 je oma is een feeder

Terug
Naar boven