- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee het was chuck norris!
Ik denk dat die 2 pannekoeken het beter kunnen laten bij het rappen over kontnken met 15 jarige meisjes.

lol, 2 sukkeltjes met een mbo diploma'tje die ff gaan vertellen hoe alles zit in het land, whaha! dat kan je toch niet serieus nemen.
karma !Echt een mong*len topicoveral iets achter zoeken.Net als die ventjes met de WTC.
Was vooral mooi hoe die Lange Frans dat nummer bracht bij De Wereld Draait Door; "Ja die en die vent heeft er een boek over geschreven en die heeft er echt heel veel verstand van, kan alles bewijzen m'n ogen zijn echt geopend, een echte eye opener!"
Overigens hebben ze beide een vwo diploma zover ik weet en zijn met hun vervolgstudie gestopt vanwege de 'muziek'. Niet dat het wat zegt ofzo.
waahahahahahhaha jezus waar was ik met mijn gedachten![]()

Een hoge diploma zegt niet alles over je verstand en hoe slim je bent, ik ken doktoren die geen kaas hebben gegeten van politiek en maatschappelijke kwesties.
Ik zal het voor je herhalen; "Niet dat het wat zegt ofzo"

hehe, ok my bad :O
maar nog steeds, lange frans kun je toch niet serieus nemen, die gast die zegt tegen zinloos geweld te zijn en vervolgens iemand op z'n bek slaan voor een ijsklontje. imo is dit gewoon het volgende commercieel georienteerde nummertje van lange f.
Ik word moe van mensen die overal een complot achter zoeken.
vaak is dan het onderwerp al veel minder politiek beladen, dat is met veel dingen zo, wat vroeger totaal niet kon kijkt nu niemand meer van op en zeker niet alles komt boven tafel en dat is imo maar goed ook, een groot deel van de nederlandse bevolking heeft de ballen verstand van de politiek en is dus ook niet in staat een goed oordeel te vellen over gebeurtenissen.vind dat alle posts gelijk hebben voor een deel,,
@ shutter,, ze moeten gewoon openkaart spelen en niet hun pokerface tonen.
want op het einde van de ronde als iedereen all-in gaat legt iedereen toch zijn kaarten op tafel.