- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
niet elk politiek vraagstuk hoeft bevat te kunnen worden natuurlijk, maar wat ik wel verwacht is dat mensen een beetje basiskennis hebben van hoe alles werkt in onze kamer als ze mogen stemmen.Een meerderheid v/d bevolking (>50%) is niet eens capabel genoeg om elk diplomatiek vraagstuk voldoende te volgen om de essentie ervan te vatten.
IMO kun je pas echt zeggen dat je identiteit bij een partij aansluit als je een jaartje radio 1 volgt en strak de media blijft volgen van wat er naar buitenkomt vanuit het Binnenhof.
Ik durf te wedden dat een meerderheid v/d Nederlanders er niet toe in staat is om van elke partij, 3 standpunten nauwkeurig te belichten.
Op het moment dat een werknemer met een vastdienstverband van 15 jaar lang, hoort dat de Pvda tegen modernisering van het ontslagrecht is, kijk de man niet eens verder.
Daarom is burgerpolitiek, met bindende referenda en volledige transparantie niet progressief. Soms kunnen de oogkleppen maar beter op blijven om in de lijn der opbouw te blijven.
ik bedoel, uiteindelijk heeft het volk in NL natuurlijk ook niet superveel inspraak in de politiek, behalve stemmen doen de meesten niet veel en zelfs stemmen heeft meer weg van een opiniepeiling dan van een daadwerkelijke overdracht van de macht aan de partij die het volk wil.
verder kan ik me goed vinden in je stuk.

Hoe zielig kun je zijn.