AndroidHealthClinic

Pols begint te branden tijdens het squatten.

Drag

Advanced Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Ik doe nu de laatste tijd een lagere squat positie omdat ik meer gewicht pak. Alleen mijn rechter pols begint ontzettend te branden op dat moment? Doe ik dan iets verkeerd? Ook voelt soms een beetje alsof mijn linker arm uit de komt is geschoten na het sqautten dat doet ook erg pijn.

ik zou het niet weten, waarschijnlijk moet je hem gewoon anders vastpakken?

sommige bij ons zetten hun duim boven de bar ipv errond.
ik doe het niet, lijkt me niet zo veilig, maar andere zweren er net bij.

Lol, hier heb ik nou nog nooit last van gehad, leg je je handen in je nek ofzo met de stang erboven, enige waarbij je je handen hoeft te gebruiken is om ervoor te zorgen dat de stang niet van je nek af rolt, dus gewoon als steuntje zeg maar.

polsbandjes gebruiken eventueel... ik heb er ook last van, ongeacht gripwijdte, duimen gebruik of geen duimen gebruik. polsbandjes helpen enorm bij mij

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon het tegenhouden van het rollen van de stang en niks helpt idd. Mijn polsen zijn gewoon echt zwak.

Het is gewoon het tegenhouden van het rollen van de stang en niks helpt idd. Mijn polsen zijn gewoon echt zwak.

echt waar? wrist wraps ook al geprobeerd?

ik had er alleen last van bij benchen als ik zwaar ging, maar na me onderarmen een tijdje goed te trainen en straps heb ik er nouwlijks nog last van

Hoezo gebruik jij je polsen bij het squatten? je legt de bar toch neer en houd hem tege dan gebruik je je polsen toch niet intensief.... En bij je schouders misschien leg je de bar verkeerd neer ofzo

Gewoon gaan leg pressen:thumbup:

wrist wraps, probeer ze maar is... ik heb cheap ass dingen van 10 euro, en als ik ze gebruik heb ik nergens last van, maar als ik ze niet gebruik doet men linkerpols intens zeer

Hoezo gebruik jij je polsen bij het squatten? je legt de bar toch neer en houd hem tege dan gebruik je je polsen toch niet intensief.... En bij je schouders misschien leg je de bar verkeerd neer ofzo

komt toch een flinke druk op je polsen te staan. niet iedereen zal er last van hebben omdat ze misschien stevigere polsen hebben of gewoon weinig gewicht gebruiken @ squats. maar als je er last van hebt is het behoorlijk irritant kan ik je vertellen

:o

probeer eens een wijdere grip.

ik zou het niet weten, waarschijnlijk moet je hem gewoon anders vastpakken?

sommige bij ons zetten hun duim boven de bar ipv errond.
ik doe het niet, lijkt me niet zo veilig, maar andere zweren er net bij.

Dit lost voor mij het probleem op. Is niks onveiligs aan, je moet er alleen even aan wennen.

Terug
Naar boven