XXL Nutrition

polsen

MitchelE

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Vetpercentage
10%
Is het mogelijk om je pols breder te maken?

Wrist Curl???
Reverse Wrist Curl???
Reverse Curl???

Wil namelijk een groter horloge om me pols..:toilet:

• Topic Starter Topic Starter
Ja, maar

- de één zegt dat het niet mogelijk is
- de ander zegt dat die onderarm oefeningen je erbij helpen
- de ander zegt met compound oefeningen worden ze vanzelf breder

ja maar probeer het gewoon ?
pols zelf kan niet dikker worden, is een gewricht.
spier eromheen kun je trainen en vallen meestal onder onderarm oefeningen.

nope, helaas. ik heb ook hele dunne polsen, maarja zo zijn mijn gewrichten nou eenmaal. kun je niets aan veranderen. je onderarmen kun je uiteraard wel laten groeien door curls, shrugs, deads, rows etc

sinds ik begonnen ben met krachttraining is mijn pols ongeveer 1 centimeter breder geworden, weet niet of het daardoor komt of door m'n werk

zie mijn vorige post: als je 19 bent ben je vaak nog niet volgroeid. kan makkelijk dat z'n polsen daarom nog groeien.

Kon het maar... Mijn polsen zijn nog steeds even dun als vroeger. De onderarmen worden wel merkbaar breder van te trainen.

Misschien als je heel vet wordt dat je polsen ook vervetten maar ik denk niet dat dat je vraag was.

k heb echt dunne polsen, denk ik dat het genetisch bepaald is en dat ik was altijd dun

Dus mensen met dunne polsen die kunnen nooit bredere polsen krijgen? Tenzij diegene nog niet volgroeit is? Dat is klote

pols is nog altijd pees/bot/ligament,
door hypertrofie van de onderarmspieren zullen de pezen een heeeel klein beetje dikker worden, ook zullen de botten misschien wat uitzetten door de dagelijkse stress van krachttraining. maar dit is verwaarloosbaar en hierop moet je niet op rekenen.

heb je dunne polsen ?
its for life baby !

vetz*kken hebben geen dunne polsen.. dus gewoon bulken GOMAD ! :)

Dan vraag ik me af waarom je bredere polsen zou willen hebben.
Hoe breder de polsen, hoe minder bruut je onderarmspieren uitkomen lijkt me?

Je polsen worden vanzelf dikker door je training. Hoef je geen speciale oefeningen voor uit te voeren. Je zult er geen dikke polsen van krijgen als je van nature hele dunne polsen hebt, maar er zit zeker vooruitgang in.

Nee, onmogelijk.

Terug
Naar boven