Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die Virargo in de cut de deze week heeft ervoor gezorgd dat ik weer een stuk voller ben geworden maar wel droger
En ik word weer lekker sterk in de gym, ik loop weer veel makkelijker door mijn trainingen zonder vermoeidheid en minder spierpijn. Dus vitargo is zeker een must gebleken. Nu weer heel de dag door junken, tja het moet maar mijn trainster eist het van me 
jaja, kom nou maar met foto's ouwe nep indo
Ik lees al half jaar niks anders dan mooie verhalen! Of zullen we date ?![]()

Ik word er echt gek van, van dat ouwe vet. Ik probeer zo'n 0,5% per week af te vallen. Dus over een maand ben ik zo'n 2% gedaald. Dan moet ik toch aardig droog zijn denk ik
Dus 1e a 2e week van februari komen er foto's. Dus jongens nog even die broek omhoog houden

ik ben nog niet droog genoeg. Ik ben dan wel op 4% gemeten maar heb nog steeds vet op mijn pecs, wat op mn onderrug etc en benen zijn ook nog niet droog genoegIk word er echt gek van, van dat ouwe vet. Ik probeer zo'n 0,5% per week af te vallen. Dus over een maand ben ik zo'n 2% gedaald. Dan moet ik toch aardig droog zijn denk ik
Dus 1e a 2e week van februari komen er foto's. Dus jongens nog even die broek omhoog houden
![]()
Dan vanaf februari tot en met juni bulken en dan in begin juli voorbereiding ybf![]()
4% en dan nog vet op je pecs, is er wel goed gemeten bro?
En 2% is wel extreem laag hoor.
En wat betreft je topic; je snakt op een gegeven moment naar heel veel zoetigheid.

Fijne update! Was al benieuwd hoe het je verder verging.
Lekker hard trainen en zo doorgaan.![]()

weer een update
ik heb zoals ik al eerder heb aangegeven mijn kh en dus ook mijn totale kcal omhoog geschroeft. Ik kijk daarstraks in de spiegel en zie er soft uit totaal niet hard. Ik weet nu niet of mijn bf nu is gestegen of dat ik droger aan het worden ben. Echt heel raar nu. Op de eerste plaats houd ik momenteel vrij veel vocht vast aangezien ik nu meer kh de laatste 1.5 week eet sinds lange tijd. Op de tweede plaats heb ik toch een vermoeden het vet dat nu rondom mijn middel is en onderrug etc. nu meer toont omdat het langzaam aan het losweken is en dat ik dus toch langzaam droger word. Dus dat harde vet wordt eerst langzamerhand zacht en daar komt zoals ik mij heb laten vertellen zuurstof bij waardoor het meer uitzet. Wat in mijn geval dus het geval is waarna het (hopelijk) verdwijnt. Ik houd mijn dieet vooralsnog aan en raak niet in paniek. Leuk is anders maar volgende week kan ik met zekerheid zeggen of ik nog steeds op koers lig om droog te worden.
dit merk ik ook bijmezelf dat het eerst gaat opzetten dan denk je echt van huh wat doe ik verkeerd en een paar dagen verder is het minder en mij vet wordt ook eerst zachter en losser en je voelt ook onderhuidse korreltjes zeg maar
heb jij dat ook die korreltjes als je over je huid wrijft?
gr naomi