bohaco
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben aan het cutten, heb mijn calorieiname nu op 2000 calorieen gezet, word met de dag chagarijniger, gaat echt langzaam, heb deze week ook nog wat verjaardagen gehad en kost me echt veel moeite om mij dan in te houden, iemadn nog tip of suggesties

koek en chips en de cola is de deur uit en is vervangen door flessen water.
Maar je kids krijgen dus thuis nooit een koekje of chocolaatje of is het niet zo extreem?
Het is gewoon een kwestie van tijd eer dat ik de 5 a 6% haal. Ik ben al zo lang bezig, mijn ijzeren discipiline wordt wel op de proef gesteld maar het gaat me lukken.een refeeddag op een rustdag is nou niet echt het meest optimale.

ik heb me eigen vandaag vergrepen aan een friet sate en chickenwings, mijn lieve vrouw kwam vandaag op het idee om een frietje te halen, ik zat lekker aan mijn rijst met kip en tomaat toen ze voor me kwam zitten met het kwaad, ik kon me niet meer beheersen en heb alles onder der neus weggetrokken en heerlijk opgegeten, heb alleen spijt dat ik me niet heb kunnen beheersen
okeik zie hier geen bezwaar in eigenlijk. Morgen kan ik weer knallen in de gym. Zaterdag heb ik laatste refeed gehad. zo, ma en di low carb gedaan dus weer bf verloren. Donderdag weer vol energie.
Dinsdag refeeden vond ik namelijk te vroeg aangezien ik zaterdag mijn laatste refeed heb gehad. Woensdag is mijn rustdag en donderdag wordt te laat. Op donderdag ben ik dan totaal depleted en heb geen energie meer om te trainen. Deze refeeddagen zijn echt wel gepland![]()