Fitness Seller

post hier je frustraties over je cut!

grumpy old man

ben aan het cutten, heb mijn calorieiname nu op 2000 calorieen gezet, word met de dag chagarijniger, gaat echt langzaam, heb deze week ook nog wat verjaardagen gehad en kost me echt veel moeite om mij dan in te houden, iemadn nog tip of suggesties

ben aan het cutten, heb mijn calorieiname nu op 2000 calorieen gezet, word met de dag chagarijniger, gaat echt langzaam, heb deze week ook nog wat verjaardagen gehad en kost me echt veel moeite om mij dan in te houden, iemadn nog tip of suggesties

plan je refeeds rond sociale events.

Mijn gezeur: Ik word er een beetje moe van van steeds maar hetzelfde. Langzaam aan krachtverlies, nooit meer eens een PR... Het lijkt eindeloos. Trouwens, ALS ik straks een helder 6-pack zou hebben zou dat meteen weer weg zijn bij de bulk en dat weerhoudt me er ook van om nog veel langer door te gaan cutten.

Ja ik heb de laatste dagen ook erg problemen me aan mijn schone dieet te houden .
Heb gisteren bijna een doos soesjes op :(
Maar Ik kan me weer lekker oppeppen want ik ga maandag weer van start met een strak schema .
Eet maar ff met de pot mee in deze eri dagen ...
Mijn kop staat er ff niet naar om dubbel te koken .

Ik kook nooit dubbel :brew:

Het gezin past zich gewoon maar aan.
En ik hoor geen klachten sterker nog ze eten minder
koek en chips en de cola is de deur uit en is vervangen door flessen water.

:) Mijn man heeft het verschil gezien en is nu ook van de junk af.

Ik heb een schijthekel aan om 3x per week sochtends op nuchtere maag 50min lang op te crosstrainer te stappen :(
Hetgeen wat mij motivatie geeft is dat het aanzienlijk goed werkt. :)
Ik ben 3 kg afgevallen deze maand augustus, maar als ik in de speigel ben , oog ik aanzienlijk "droger"

Kwa voeding let ik wel een beetje op mijn KH inname, maar als ik honger heb, dan pak ik gewoon iets waar ik zin in heb (bijv appel of ik bak 2 eietjes met wat groenten) etc. En ik hou het goed vol zo hoor, om nu een KH inname van 30% te hebben, daar heb ik geen zin in, en helpt echt geen **** als je skinnyhead bent :D

OOeh ik kan 2 dingen echt niet laten staan ...
Ben & Jerry en volkoren chocokoekjes ...
Die moet ik 1 van de 2 minstens iedere dag hebben .
:D

juist die kids van tegenwoordig vreten veelste veel snoep en savonds maar zeiken over het eten :P

• Topic Starter Topic Starter
cut verloopt volgens plan. Houdt me strikt aan mijn dieet. Mijn BF gaat langzaam omlaag :) Het is gewoon een kwestie van tijd eer dat ik de 5 a 6% haal. Ik ben al zo lang bezig, mijn ijzeren discipiline wordt wel op de proef gesteld maar het gaat me lukken.
Nu vandaag weer een refeed gedaan. Voor de geinteresseerden: Dit heb ik al op vandaag:

whey shake
10 scheppen brinta
12 boterhammen + 150 gram kippevlees
500 gram kwark
maaltijdsalade kip (van de AH)
Aardig wat rijst voor avondeten + 200 gram visfilet

(refeed op rustdag)

tip: Ik drink GEEN water tijdens eten (veel onderhuidse vocht) wordt dan gebruikt om de KH te vervoeren waardoor ik er morgen vol, droog en hard uitzie.

een refeeddag op een rustdag is nou niet echt het meest optimale:D.

een refeeddag op een rustdag is nou niet echt het meest optimale:D.

ik zie hier geen bezwaar in eigenlijk. Morgen kan ik weer knallen in de gym. Zaterdag heb ik laatste refeed gehad. zo, ma en di low carb gedaan dus weer bf verloren. Donderdag weer vol energie.

Dinsdag refeeden vond ik namelijk te vroeg aangezien ik zaterdag mijn laatste refeed heb gehad. Woensdag is mijn rustdag en donderdag wordt te laat. Op donderdag ben ik dan totaal depleted en heb geen energie meer om te trainen. Deze refeeddagen zijn echt wel gepland ;)

Dat je bij elk gebakje dat je afwijst op een verjaardag uit moet leggen dat je daar dik van wordt... is niet alleen tijdens de cut zo maar toch irriteerd het me dan meer :)

Snoep, koek enz mis ik eigenlijk niet. Hongergevoel weinig last van, maar wat ik erg vind is dat ik geen lekker stukje kaas of worst kan nemen. Maarja als ik eenmaal begin aan de kaas/worst gaat ie ook gelijk half op :o

yep, ik ben ook iemand van de hartige dingen. Een cracker met brie of worst. jeetje wat is dat lekker.

Een cracker met kaas ofzo eet ik wel als ik daar trek in heb.
Me BF zakt heus wel. En naar mijn eigen ervaring 'hoe langzamer je de kilo's kwijt raakt, hoe minder spierweefsel er verloren gaat'

ik heb me eigen vandaag vergrepen aan een friet sate en chickenwings, mijn lieve vrouw kwam vandaag op het idee om een frietje te halen, ik zat lekker aan mijn rijst met kip en tomaat toen ze voor me kwam zitten met het kwaad, ik kon me niet meer beheersen en heb alles onder der neus weggetrokken en heerlijk opgegeten, heb alleen spijt dat ik me niet heb kunnen beheersen

ik heb me eigen vandaag vergrepen aan een friet sate en chickenwings, mijn lieve vrouw kwam vandaag op het idee om een frietje te halen, ik zat lekker aan mijn rijst met kip en tomaat toen ze voor me kwam zitten met het kwaad, ik kon me niet meer beheersen en heb alles onder der neus weggetrokken en heerlijk opgegeten, heb alleen spijt dat ik me niet heb kunnen beheersen

tja, je discipline wordt vaak erg op de proef gesteld. Plan voor jezelf refeeddagen of 1 junkdag (1 junkmaaltijd en de rest clean). Dan kun je er naar toe leven en voel je je niet schuldig omdat je je de hele week strak aan je dieet hebt gehouden.

ik zie hier geen bezwaar in eigenlijk. Morgen kan ik weer knallen in de gym. Zaterdag heb ik laatste refeed gehad. zo, ma en di low carb gedaan dus weer bf verloren. Donderdag weer vol energie.

Dinsdag refeeden vond ik namelijk te vroeg aangezien ik zaterdag mijn laatste refeed heb gehad. Woensdag is mijn rustdag en donderdag wordt te laat. Op donderdag ben ik dan totaal depleted en heb geen energie meer om te trainen. Deze refeeddagen zijn echt wel gepland ;)
oke:)

Ik kan op het moment nog met 1 refeeddag toe in de week:)

vandaag gewogen en verpercentage gemeten, ben weer 3 kilo lichter geworden en heb nu 1,5 % minder vet, het gaat langzaam maar gestaag, de aanhouder wint.

@bohaco
Netjes kerel!

Terug
Naar boven