Fitness Seller

Post hier jullie Pre- en Post Workout Recepten

pre,pre (17.30u):250gr vis/kip/steak,300gr groenten en aardappelen tot ik genoeg heb( meestal 4)
pre (19.00: 50gr whey,4.5 gram creatine mengen met water, halve banaan en halve meusli reep
TRAINING
post: 3 witte sandwichen met jam, 50gr whey met 4.5g creatine mengen met water

post post: eetlepel pindakaas ,500gr kwark

Pre - Bord havermout + whey shake -> kwartier voor training: Xtend + creatine

Post - hetzelfde

• Topic Starter Topic Starter
ik had eigenlijk wel meer pasta verwacht...

ik ben er zelfs ook al paar maand vanaf gestapt... nu alleen nog maar rijst voor mij

vind het té lekker en blijf ervan eten met als gevolg: dikke Hinko

pre-meal; 50 gram zilvervliesrijst, 175 gram kip, 125 gram roerbakgroente, 60 gram ananas

post-shake; 50 gram whey-isolaat, 50 gram dextrose, 10 gram glutamine, 10 gram creatine.

post-meal; ligt eraan, vanavond bruine bonen, rundertartaar, ui, tomaat roerbakgroente.

Pre meal: kip eventueel met lijnzaad (afhankelijk van no carb dag of refeed) en broccoli. Of alleen koolvis.

Pre shake: 30g whey isolaat

Post shake: 30g whey isolaat met CM en afhankelijk van refeed nog met 3 bananen en 250g havermout.

Post meal: kip, eventueel met olijfolie en broccoli.

Low carb dieet met 2 dagen no carb, 10 % onder onderhoud waarvan 50% eiwit en 50% goede vetten. En dan de derde dag refeed met 250g carbs direct na het trainen. De calorie inname op die dag is dan gelijk op de no carb dagen, wat dus inhoud dat ik bijna geen vetten binnenkrijg op die dag.[/QUOTE]

Heb hier al wel vaker over gehoord maar kan nog niet echt overtuigd raken. Zou je mij hier eens iets over kunnen zeggen?

Merci

Pre power shake (soms)

750 ml koffie 1 schep vanille whey proteine 5 gr creatine 2 gr beta alanine 60 gr tarwekiemen.

PRE (normaal)

1 schep whey cocos + 60 gr tarwekiemen.

POST whey + dextrose.

• Topic Starter Topic Starter
een shake met

water/melk
banaan
2 scheppen pindakaas
whey

best voor of na de training? of als ontbijt?

thx

pre meal :

100gr rijst 175gr kip 200gr groente.

pre workout:
purplewraath

Pre. warme maatlijd meetal aardappelen rijst of pasta mager vlees erbij of er door.
200-300gram groente gekookt of soms rauw. En een half bakje kwark.

Post. PWO45 En later nog een half bakje kwark en 1 gekookt eitje omdat het dan al laat is geen maatijd meer

Haha, heerlijk man, elke maaltijd wordt net wat frisser. En bovendien zit er bromelaine in, eiwitsplitsend enzym.

Sitaat wikipedia.org

Bromelain is present in all parts of the pineapple plant (Ananas comosus), but the stem is the most common commercial source, presumably because it is readily available after the fruit has been harvested. Pineapples have had a long tradition as a medicinal plant among the natives of South and Central America. However, just eating pineapple will not give you a great deal of extra bromelain, because it is mostly concentrated in the stem, which is not nearly as tasty (albeit still edible).

Je hebt wel gelijk, maar zoals het hier staat valt de hoeveelheid Bromelain nog al mee;)
cheers

OT:

Pre: Brinta + malto dextrose + 20gram whey
Post: Dextrose + whey + 30 min later grote eiwit rijke maaltijd

Laatst bewerkt:
in mijn vakantie
vóór : 60gr zilvervliesrijst + 150gr tonijn en 2 scoup's nos esther met 200ml ananas-sap
direct ná : 1 scoup nos esther met 100ml ananas sap
45 minuten later : complex wheigt gainer shake met water (50gr)

normaal gesproken, niet in de vakantie
vóór: 50gr complex wheigt gainer
direct ná : 20gr dextrose, 1 banaan
45 minuten later : 60gr rijst of pasta met groente naar keuze en mager vlees (100-125gr)

pre: glutamine + crea en whey

De dextrose die hier post workout wordt genomen, is dat tegen het gevoel van "zwakheid" en moeheid of is er nog een ander nut qua snellere spierregeneratie of opbouw?

Pre: banaan met whey (10g)

Pre: Gewone maaltijd zoals: havermout + krenten + biefstuk
Post: krenten + whey, +-half uur later maaltijd: rijst kip groente

pre: 50 gram zilvervliesrijst, 150 gram kipfilet, 200 gram brocolli, 1 schijf ananas.

Terug
Naar boven