Fitness Seller

Post hier mooie naturel haalbare fysieken

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat als alle mannen van hun 18 tot hun 28 optimaal natural zouden trainen en eten je ongeveer een dergelijke verdeling in de lean body mass index zou krijgen.
Waarbij je plaats op de normale curve bepaald wordt door je genetische aanleg.

Wat denken jullie?

j9yhoj.jpg

Ter verduidelijking wil ik toch nog toevoegen dat deze curve, die uitgaat van een LBMI gemiddelde van 25 en een standaard deviatie van 1, betekent dat:

- 1 op 6 een LBMI van 25 of meer kan behalen
- 1 op 44 een LBMI van 26 of meer kan behalen
- 1 op 750 een LBMI van 27 of meer kan behalen
- 1 op 30.000 een LBMI van 28 of meer kan behalen
- 1 op 3,5 miljoen een LBMI van 29 of meer kan behalen
- 1 op 1 miljard een LBMI van 30 of meer kan behalen

Je Lean BMI kan je gemakkelijk berekenen met de excel sheet in mijn handtekening.

Merk wel op dat het resultaat natuurlijk sterk afhangt van hoe nauwkeurig je je lengte, gewicht en vetpercentage kent.

Als je een nauwkeurigheid van 1 cm veronderstelt op je lengte, 2 kg op je gewicht en 2% op je vetpercentage (hetgeen naar mijn mening erg redelijke schattingen zijn) dan krijg je een foutmarge van ongeveer 6% op je LBMI.

Als je dus een LBMI van 25 uitkomt, dan betekent dat dat je werkelijke LBMI ergens tussen de 23.5 en 26.5 ligt afhankelijk van hoe naukeurig je alles gemeten hebt.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

1) Foto is van zomer 2008, ik weeg inmiddels 25kg zwaarder.

Zal wel niet allemaal droge massa zijn neem ik aan als je natural bent.

4) Dus LBMI van 27.6-28.2 bij 8-10% vet, dat zal nog wel wat hoger zijn bij hogere VPs. Nou, ben benieuwd naar mezelf over x aantal jaar.

Wij zijn ook benieuwd. Houd je gallerij goed updated. :)

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Bulk bij +/- 105 bw.

En ik kom uit op 203 Lbs met 10%. Dat is leuk daar ben ik al overheen.......

Slechts 203 lbs (=92 kg)? Ik ken je lengte, pols- en enkelomtrek niet, maar dan zal je toch wel iets verkeerd gemeten/berekend hebben neem ik aan.

Als wereldkampioen zou je idd wel een LBMI van boven de 28 mogen hebben eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
wanneer posten jullie weer foto's ?
 
Foto's posten? Heeft geen enkele zin. Niemand weet wat naturel mogelijk is precies. En nog minder of de foto een naturel atleet betreft. Hangt puur af van je inzet, tijd, genen...

In elk geval is een beachboylook geen probleem om naturel te behalen. Maar de meesten hebben het geduld niet en grijpen toch naar pillen/spuiten.
 
Deze beweert natural te zijn. Lijkt me mogelijk met wat goede genen:
 
wat een debiele beweging maakt hij steeds aan het einde van de pullldown?
Rug niet zo bijzonder van die kerel, front best netjes. Zeker wel naturel haalbaar
 
Leuke discussie.

Mister I denk dat die grafiek fout is, je overschat genetica teveel. Niemand, maar dan ook niemand zal ooit een legit 27+ FFMI naturel halen. En ik denk dat iedereen boven de 24 kan uitkomen.

Kijk eens naar genetic freaks zoals Serge Nubret. Nubret had een FFMI van 28. En dat is dus met drugs, Arnold had een FFMI van net onder de 30. Franco Columbu had een FFMI van 28. Denk toch echt niet dat er mensen zijn die naturel dichtbij de massa van Columbu en Nubret komen, die drugs gebruikten en ook nog eens een "1 op 5 miljoen" genenpakket hadden.

Op een gegeven moment moet je het gewoon opgeven en accepteren dat er mensen zijn die of liegen over drugsgebruik, of over hun gewicht, of gewoon hun vet% onderschatten.
 
hij heeft een leuk filmpje gemaakt met leuke teksten tussendoor
verder goed kijken....zo lopen er genoeg/veel rond denk ik. ik kan mezelf hier heel goed mee vergelijken (totaal gezien want mijn buikje is al lang niet zo plat meer geweest maar kwa grote/massa.............)
train zelf bijna 4 jaar nat en daarvoor ook maar 2 x minimaal wat gedaan

daarbij vind ik het wel netjes gedaan..maar hoop toch wel een maatje groter te zijn naturel
 
Mooi streven inderdaad als je 14 bent, goed trainen en eten en dan kan je dit fysiek zeker bereiken als je geen retarded genen hebt. Naar bodybuilding maatstaven stelt dit fysiek niet zo veel voor, maar ligt er ook een beetje aan hoe oud die gozer is want dat kan ik echt niet inschatten.
 
rofl, alleen heeft hij ervoor gekuurd.

Waarom denken jullie dat? Vanwege het tijdsbestek dat ie er over gedaan heeft? Of het gegeven dat ze in hollywood niet zo moeilijk doen over een kuurtje als een groter fysiek nodig is voor een filmrol?
 
ik vind dat die kerel ongeziene spierkwaliteit heeft voor zijn leeftijd, en lucky-ass symmetrie.

Hmm, als je dan naar andere foto's ziet, is het gewoon futuschop.
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat die kerel ongeziene spierkwaliteit heeft voor zijn leeftijd, en lucky-ass symmetrie.

Hmm, als je dan naar andere foto's ziet, is het gewoon futuschop.

Sowieso is het nooit echt handig om fysieken van filmsterren hier neer te zetten omdat daar altijd aan geshopt word.
 
Waarom denken jullie dat? Vanwege het tijdsbestek dat ie er over gedaan heeft? Of het gegeven dat ze in hollywood niet zo moeilijk doen over een kuurtje als een groter fysiek nodig is voor een filmrol?

Heb ik gelezen, maar zo ziet het er ook nog uit. Misschien moeilijk uit te leggen maar je ziet het wel aan z'n vol/rondheid.
 
hij heeft t wel snel gedaan alleen mijn streven is wel iets meer dan wat hij heeft.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sniperx, DBB's enige echte true natural.
 
Back
Naar boven