MuscleMeat

Post je huisdieren topic

Bezoekers in dit topic

Die argentijn is bruut
 
Vogelspin.jpg

Hey arnoldfan, volgende keer die fleshlight ff verstoppen. ;)
 
Ben ook gek van katten, zie er hele mooie tussen zitten! Damn dat die van mij allergisch is :(.

Ach ja ik ben ook heeeeel blij met onze huisdiertjes :D:D:D

DSC06213_SMALL.jpg

DSC00030_small.jpg

DSC00069_small.jpg

DSC09634small.jpg

DSC09595small.jpg


Kon zo even geen goede foto vinden van de bak (2meter).
 
Vette honden zijn dat man, kan me nog herinneren dat je een pic poste toen hij nog kleiner was. Stevigen baas geworden :D

Yep en hij natural! :D Hij weegt nu een 60kg en begint uit te zetten... Het is echt een super hond!
 
zie avatar.

oude foto toen was ie denk ik 2.5 jaar. inmiddels is ie 6.5 en merk toch behoorlijk dat ie dagje ouder aan het worden is.
 
Ben ook gek van katten, zie er hele mooie tussen zitten! Damn dat die van mij allergisch is :(.

Ach ja ik ben ook heeeeel blij met onze huisdiertjes :D:D:D

DSC06213_SMALL.jpg

DSC00030_small.jpg

DSC00069_small.jpg

DSC09634small.jpg

DSC09595small.jpg


Kon zo even geen goede foto vinden van de bak (2meter).

Discus vissen!Mooi aquarium en mooie vissen.Heb je er al jongen van gekregen?
 
zie avatar.

oude foto toen was ie denk ik 2.5 jaar. inmiddels is ie 6.5 en merk toch behoorlijk dat ie dagje ouder aan het worden is.

Nice ook een bd! Het zijn echt zalige honden eh?!
 

Is dat ras niet al een tijdje overkweekt met veel ziektes tot gevolg? Ik heb in het verleden enkele kampioenen Noorse Boskatten gehad.

Momenteel enkel een chihuahua. Ik zal vanavond een pic posten van dat monster.:D
 
zie avatar.

oude foto toen was ie denk ik 2.5 jaar. inmiddels is ie 6.5 en merk toch behoorlijk dat ie dagje ouder aan het worden is.

das wel k*t idd dat grote honden niet zo oud worden :(
 
Discus vissen!Mooi aquarium en mooie vissen.Heb je er al jongen van gekregen?

We hebben 9 wildvangdiscussen (4 heckels, 5 groene tefe's) in de bak, daarnaast nog wel andere visjes zoals groepje altispinosa's, speciale L-nummers, etc. Hele amazone biotoop nagebouwd met ook alleen vissen die daar leven.

Vrij lastig om van wildvangdiscussen jongen te krijgen, maar het water is zo goed en ze voelen zich heel erg goed. Vorige week had er eentje eieren gelegd, de ander ging ze bewaaieren en uiteindelijk werden ze opgegeten. Zou leuk zijn als er wat gebeurd, maar hoeft niet persé..we wachten geduldig af en ondertussen genieten we van ze ;)

Leuk dat je dat wist trouwens (dat het discussen waren), heb je zelf ook vissen?
 
Is dat ras niet al een tijdje overkweekt met veel ziektes tot gevolg? Ik heb in het verleden enkele kampioenen Noorse Boskatten gehad.

Momenteel enkel een chihuahua. Ik zal vanavond een pic posten van dat monster.:D

Ze worden wel veel gefokt idd. Typische Coon-ziektes zou ik niet weten of die er zijn. Het is, volgens mij, een redelijk sterk ras.
 
We hebben 9 wildvangdiscussen (4 heckels, 5 groene tefe's) in de bak, daarnaast nog wel andere visjes zoals groepje altispinosa's, speciale L-nummers, etc. Hele amazone biotoop nagebouwd met ook alleen vissen die daar leven.

Vrij lastig om van wildvangdiscussen jongen te krijgen, maar het water is zo goed en ze voelen zich heel erg goed. Vorige week had er eentje eieren gelegd, de ander ging ze bewaaieren en uiteindelijk werden ze opgegeten. Zou leuk zijn als er wat gebeurd, maar hoeft niet persé..we wachten geduldig af en ondertussen genieten we van ze ;)

Leuk dat je dat wist trouwens (dat het discussen waren), heb je zelf ook vissen?
Eten vissen altijd hun eieren op..? wtf
Kheb 0 verstand van vissen.
 
Hier 2 van mijn katten , 1 kat was buiten aan het spelen ,
heb ook nog 3 honden en 4 konijnen :o

24czfp3_th.png
 
Holy shit discusvissen. Die heb ik altijd al willen hebben, maar ik ben echt veel te lui voor een aquarium.

Zijn ze echt van jou? Of meer een hobby van familie/vriend ofzo?
 
Hagedissen:)
Zal nog is wat foto's maken vandaag of morgen...
 
Eten vissen altijd hun eieren op..? wtf
Kheb 0 verstand van vissen.

Tja... vissen hebben allemaal een ander soort intelligentie/karakter. Discusvissen zijn vrij slim voor een vis als je hun gedrag bekijkt,, zeker van wildvang. Dat is echt niet te vergelijken met kweek. Daarnaast is het heel lastig om een koppel te krijgen uit wildvang en daarmee jongen te krijgen, dit heeft met veel dingen te maken. Hoe ze zich voelen, hoe het water is (je moet als ware ook de natuur wat nabootsen), ruimte die ze hebben, etc. Maar de eieren hoeven niet persé bevrucht te worden, en als dit wel zo is of niet..dan kunnen ze uiteraard opgegeten worden door andere discussen of andere cichlides die maar in de buurt "kunnen" komen.

Als het echt een koppeltje zou zijn die eieren gaat leggen,d an hebben ze ook hele goede broedzorg en dan komt er echt niemand in de buurt, zelfs niet een garnaal.

Holy shit discusvissen. Die heb ik altijd al willen hebben, maar ik ben echt veel te lui voor een aquarium.

Zijn ze echt van jou? Of meer een hobby van familie/vriend ofzo?

Nee hij is van mij en mijn vriend, je mag wel komen chillen hoor haha. We hebben een woonkamer met tv..en een woonkamer met een 2 meter aquarium :o

Aquarium heeft idd wel veel aandacht nodig, 2 keer per week gaat er ong. 1/3 tot 2/4 water uit, en word dan water ingepompt dat doorgefilterd is door een zelfgemaakte cilinder met turf (om phwaarde rond de 6-7 te krijgen). We hebben ook een flinke bioloog eronder, maar toch is het wel nodig om het in de beste staat te houden (ook voor de vissen fijn). Je moet met veel dingen rekening houden, gh,kh,nitraat,nitriet,fosfaat,ph,etc.
 
7j geleden kwam ik bij het asiel aan, en vond ik men nieuwe vriend voor het leven. Ze was niet gechipt en wss ook mishandeld :'( dus heb ik men best gedaan haar een goede thuis te geven.

Weet echt niet wat voor ras het is, dus noem het maar een cocktail d'amour ^^. Ze is wel een schatje :)

rent wel als een mofo, houd me bij als ik 50 rijd (niet lange afstanden maar toch 700meter of zo)

14251kp.jpg

2mpd0u9.jpg

nbyzqa.jpg
 
Back
Naar boven