Fitness Seller

Post je huisdieren topic

Bezoekers in dit topic

Momenteel trotse eigenaar van een Duitse herder (4 jaar) en een jonge Bordeaux Dog. Beide reutjes. Mijn Duitser herder is vooral dominant, ondernemend (waterrat), gehoorzaam en heeft een sterk beschermend instinct (ontzettend waaks). De postbode meerdere malen een hartverzakking bezorgd. ;) De Bordeaux Dog is daarentegen erg rustig, afwachtend en neemt wat langer de tijd om bevelen op te volgen.
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand nieuwe fotos van hun huisdieren, daarbij ben ik zelf extra benieuwd naar de Amstaffs op dit forum....
 
Edit: kan dus geen plaatje toevoegen.
 
mijn hondje sprokkel

2mp0m79.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem leren lachen :D
 
Ligt het aan mij of trekken veel van die beesten een :orly: face.. :p
 
puki mijn dwerghamster :P

2126bs8.jpg
 
ik had ook zon hamstertje, maar na een paar dagen ging ie dood door de kat, was echt een lief beestje. en mn andere dwerghamster is 2 jaar en een paar maanden geworden. maar die was vals en beet me.
 
zie dit topic ook voor t eerst xD

hier mijn 2 katten dan maar: Siam, 2 jaartjes net :p (jep, zo scheel als
een deur xD)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en Yoshi (siamees/europees korthaar) 6 jaar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
klopt, echt vet :D tenminste een keer wat anders hehe

binnenkort een emoe, iemand heeft een paar eieren en ik krijg er 1. ook wel lachen, die zijn nog n kopje groter dan een gans, hoop dat mn gans dan een beetje moeder kan spelen ghehe :D

worden die beesten n iet een stuk groter??? dat zijn net struisvogels:p
 
mijn konijn hij is nu ong 3 maanden is een hangoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik wil altijd nieuwe huisdieren, maar ik kan er niet tegen als ze dood gaan, dan ben ik depri en vaak gaan dieren jong dood en dan ben ik net aan ze gehecht.
 
:roflol: LIL Priest jij bent mijn held! Ik kom nie meer bij.. :D
 
Priest:haha::haha::haha:

Hoe heet ie?:roflol:
 
aww een very pretty name..

ik had op flappie gegokt
 
Back
Naar boven