MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (4 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20190420_173650_344.jpg
    IMG_20190420_185352_488.jpg
     
    Avondeten:

    250gr zilvervliesrijst
    200gr courgette
    150gr paprika
    50gr champignons
    125gr zalmfilet
    Light sauce xxl sweet soy sauce

    Easy maaltijd, alles in de airfryer gekwakt en nog wat leftovers rijst erbij voila!

    9568D32D-6E09-4899-AA54-C9166131578C.jpeg
     
    Weer een prachtig rondje gewandeld, en nadien goed gegeten een plaatselijk BBQ tentje. Wat enkel een paar maanden in het jaar geopend is, en slechts 3 dagen per week. Ieder week verschilt het menu, dus ik moet nog maar eens terug:o

    Ik koos voor de beef brisket, met wat sides van gemengde salade, zoetzure ui, koolsalade, tomatensalade, een wit bolletje en 3 sauzen (chili, bbq en honing-mosterd).

    1970-01-01 01.00.00 86.jpg


    En omdat jullie zo van close-ups houden:D

    1970-01-01 01.00.00 85.jpg


    1970-01-01 01.00.00 84.jpg
     
    Hoe krijg je McDonalds ijs zo snel thuis voordat het gesmolten is? :D
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Hoe krijg je McDonalds ijs zo snel thuis voordat het gesmolten is? :D

    Ik woon vlak bij een mcdonalds, had smiddags gehaald en in de vriezer gedaan voor savonds. Niet voor herhaling vatbaar eerlijk gezegd, smaakte lang niet zo lekker meer als een verse...
     
    Met hopelijk nog iets bij
    Het was bewust een lichte maaltijd met veel groente, het was orzo, een soort pasta/rijst met veeeeeel spinazie , 2 grote zakken ! vandaar dat je bijna alleen maar groen ziet op de foto met tomaatjes pijnboompitten en geraspte kaas. We hadden van 20.00 uur tot 24.00 uur nog een feestje en ik moest daarvoor nog wat calorien overhouden maar manlief wilde ook een beetje bodem voor het bier. Dus dit was het compromis . Op het feestje heb ik nog wat carpaccio gehad, wat vis en een eitje dus uiteindelijk genoeg eiwitten.
     
    Laatst bewerkt:
    Het was bewust een lichte maaltijd met veel groente, het was orzo, een soort pasta/rijst met veeeeeel spinazie , 2 grote zakken ! vandaar dat je bijna alleen maar groen ziet op de foto met tomaatjes pijnboompitten en geraspte kaas. We hadden van 20.00 uur tot 24.00 uur nog een feestje en ik moest daarvoor nog wat calorien overhouden maar manlief wilde ook een beetje bodem voor het bier. Dus dit was het compromis . Op het feestje heb ik nog wat carpaccio gehad, wat vis en een eitje dus uiteindelijk genoeg eiwitten.
    Helemaal goed hoor! :)
     
    Back
    Naar boven