Inderdaad. Met Pasen mogen we al eens zot doenOk dus ook 2 paasdagen net als in NL ...lekker veel (choco) eitjes eten![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Met Pasen mogen we al eens zot doenOk dus ook 2 paasdagen net als in NL ...lekker veel (choco) eitjes eten![]()

Zotteke!!

Zelf maken is linke soep. Deed een maat van me ook. Het bakken van die pepers was zo erg, dat z'n hele gezicht en armen rood uitsloegen. 3 dagen later kreeg ik nog trainen in mijn ogen toen ik de keuken binnenkwam.Ligt eraan wie het maakt, de oma van een collega had er laatst eentje gemaakt en die rook je bij wijze van spreken door de koelkast heen terwijl het ook nog in een glazen potje zat. Na klachten van collega's heeft ze hem maar weer mee naar huis genomen.![]()

Lekker, maar vandaag is toch geen feestdag? Enkel zondag/maandag.Werken op een feestdag equals middageten van de baas
Ik was in miso-mood vandaag: Miso soepje (met onder al het zeewier, wat gerookte aal)
![]()
Miso glazed chicken, met daaronder nog wat tofu en salade.
![]()
Hier vanavond, vlees voor de brochettes is aan het marineren op dit moment

Met hopelijk nog iets bij