AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Preworkout meal:
Aardapppel, zalm, broccoli

Post workout koolhydraten bom:
Havermout/brinta, aardbeien, banaan, whey, gepofte tarwe, kaneel/rozijnen bagel met banaan en halvajam :)

91CD798E-6256-400E-8E73-7F113A8A0B60.jpeg

C181290C-2181-4497-9F45-9A2B1B8939A9.jpeg

Ligt eraan wie het maakt, de oma van een collega had er laatst eentje gemaakt en die rook je bij wijze van spreken door de koelkast heen terwijl het ook nog in een glazen potje zat. Na klachten van collega's heeft ze hem maar weer mee naar huis genomen. :roflol:
Zelf maken is linke soep. Deed een maat van me ook. Het bakken van die pepers was zo erg, dat z'n hele gezicht en armen rood uitsloegen. 3 dagen later kreeg ik nog trainen in mijn ogen toen ik de keuken binnenkwam.

Over een rode kop gesproken:
Ik had vanmiddag trouwens Black Booster genomen als PWO. Tot op heden voelde ik 'm niet super, maar vandaag kwam ie echt hard aan. Ik voel beta-alanine altijd wel redelijk goed (tintelingen) en krijg soms rode vlekken op armen/ellegbogen, bovenbenen/knieën en oren, maar vandaag werd m'n gezicht extreem rood. Dit had ik nog nooit meegemaakt; alsof ik in de fik stond. Ik had beentraining en kreeg wel een supergoeie pomp, focus en veel energie; ruim 1,5 uur benen getraind. :D

Werken op een feestdag equals middageten van de baas:)

Ik was in miso-mood vandaag: Miso soepje (met onder al het zeewier, wat gerookte aal)

1970-01-01 01.00.00 73.jpg

Miso glazed chicken, met daaronder nog wat tofu en salade.

1970-01-01 01.00.00 71.jpg

Werken op een feestdag equals middageten van de baas:)

Ik was in miso-mood vandaag: Miso soepje (met onder al het zeewier, wat gerookte aal)

1970-01-01 01.00.00 73.jpg

Miso glazed chicken, met daaronder nog wat tofu en salade.

1970-01-01 01.00.00 71.jpg
Lekker, maar vandaag is toch geen feestdag? Enkel zondag/maandag.

Terug
Naar boven