AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20190518_151614.jpg
IMG_20190518_152616.jpg

Breughelplankje voor deze avond gemaakt.
@lienlien alsook een fles opengemaakt om toch maar dat glas te kunnen tonen.
Voelde niet aan als een straf.

AtLhEte

That's more my style :D
(mosterd rollade? wat erbij ligt? )
Lomo, coppa, paté bershire alsook ham en hoofdvlees, gerookte worst...

Das wel zonde van de schrijffout....

Mmm! Ziet er lekker uit.
Thx voor het tonen van het gepersonaliseerde wijnglas :)
Maar die fout moet er inderdaad echt uit; niet om aan te zien :roflol:
Deze week nieuw glas :).

Fusilli met o.a. kip, broccoli, paddenstoelenmix, crème fraîche, zongedroogde tomaatjes, sjalotje, rode ui, Johnnie Boer Funghi Trifolati. Bij het serveren nog blauwadertjeskaas erdoorheen geroerd. drool:
IMG_20190518_200610.jpg

IMG_20190518_200641.jpg

IMG_20190518_201255.jpg

1/2 bol Mozzarella, 8 gram kruidenroomkaas, 38 gram Amandelmeel, wat zout.

De mozzarella en roomkaas smelten in een pannetje zodat het een glas mengsel is. Pan van het vuur halen, amandelmeel en een snuf zout toevoegen. Daarna mengen/kneden en uitrollen tot de dikte van pizzadeeg.

Ik heb het deeg vervolgens 10 minuten in de heteluchtoven gedaan op 180 graden. Daarna belegd met zelfgemaakte tomatensaus, een salami worstje, ui, champignons en kaas.

Morgen ga ik het deeg wel iets langer voorbakken en halverwege keren, want het midden was net wat te zompig. Maar alsnog echt een top eerste poging. :D

1/2 bol Mozzarella, 8 gram kruidenroomkaas, 38 gram Amandelmeel, wat zout.

De mozzarella en roomkaas smelten in een pannetje zodat het een glas mengsel is. Pan van het vuur halen, amandelmeel en een snuf zout toevoegen. Daarna mengen/kneden en uitrollen tot de dikte van pizzadeeg.

Ik heb het deeg vervolgens 10 minuten in de heteluchtoven gedaan op 180 graden. Daarna belegd met zelfgemaakte tomatensaus, een salami worstje, ui, champignons en kaas.

Morgen ga ik het deeg wel iets langer voorbakken en halverwege keren, want het midden was net wat te zompig. Maar alsnog echt een top eerste poging. :D
Every day is pizza day? Some people will aprove

Terug
Naar boven