AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Deze bakjes niet inderdaad. At eerder altijd havermout die ik klaarmaakte in een steelpan en dat werd echt pap en restant zat vast in de kom als je het niet gelijkt schoon maakte. Heb het recept van hier van Tommy. Zie hem hier alleen nooit meer. Had altijd smakelijke foto's
Aha. Anders misschien eens die overnight oats ofzo proberen?
Heb ik ook wel eens van wat voorbij zien komen hier.
Geen idee hoever je dat kan preppen van tevoren.

Kan vast wel als je het in de koelkast laat staan. Je hebt ook overnight oats.

Dat er nog mensen zijn die (normaal) tv kijken in deze tijd.
Je hoort het weinig.

Meer dan je denkt👌🏻 door de huidige modulatietechnieken is er veel meer mogelijk dan 10 jaar terug. Koper heeft ook veel voordelen tov glas.
Voel me in ene oud 🤣
Geen Netflix, geen smart TV (niet nodig nu alles via de ziggo box apps gaat) en slechts een 32" schermpje 🫣😆

OT: roergebakken bloemkoolblad met currie en komijn (niet mijn eigen foto... was al op voor ik eraan dacht).
Opvallend lekker. Nooit geweten dat je dat ook kon eten. 😅
Screenshot_20260119_172611_Chrome.jpg

Gaat havermout wel goed met preppen? Als ik het een dag in de shaker laat zitten dan meurt het vaak al(met warm weer vooral)
Dus dat. Of ze eet gewoon 4 bakken havermout op een dag.

Voel me in ene oud 🤣
Geen Netflix, geen smart TV (niet nodig nu alles via de ziggo box apps gaat) en slechts een 32" schermpje 🫣😆

OT: roergebakken bloemkoolblad met currie en komijn (niet mijn eigen foto... was al op voor ik eraan dacht).
Opvallend lekker. Nooit geweten dat je dat ook kon eten. 😅
Screenshot_20260119_172611_Chrome.jpg
Welnee.
Zolang jij er blij mee bent is er niks aan het handje verder :D
Also.. Smakelijk!

Gaat havermout wel goed met preppen? Als ik het een dag in de shaker laat zitten dan meurt het vaak al(met warm weer vooral)

Nee eet er 2 per dag. En al eens getest blijft prima tot woensdag als ik het maandags maak. Zero smaakverlies. Echt het proberen waard en best ideaal qua verdeling eiwit koolhydraten en vet

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven