Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wat is dat? Graag ondertiteling plzzzz :)
Dit krijg je als je 3 eieren met 10 gram psyllium husk in een shakebeker mengt. Een soort superdik, pannenkoekachtig beslag. :eyebrow:
Kostte me wel moeite om het op te krijgen, maar nu ben ik tot 11.00 uur wel verzadigd.:grinny:

& also extra vezels.:toilet:

Dit krijg je als je 3 eieren met 10 gram psyllium husk in een shakebeker mengt. Een soort superdik, pannenkoekachtig beslag. :eyebrow:
Kostte me wel moeite om het op te krijgen, maar nu ben ik tot 11.00 uur wel verzadigd.:grinny:

Proppen pfff ....je moet het maar kunnen :o

IMG_20190523_071327.jpg

Ontbijt!
Daarna work out.
En lunchen met m'n vrouwtje deze middag.

@apfelstrudel mooie mok niet?

Dus gelukt met de psylllium :D zo een "eitje" vult dan echt veel steviger he!

Dus gelukt met de psylllium :D zo een "eitje" vult dan echt veel steviger he!
Yep! Ik klopt het eerst door mijn eitje heen, gewoon in een kommetje met vork. Maar ik merkte toch dat de vezels dan niet goed verdeelden, waardoor je dan plotseling een hele hap puur vezels aan het eten was. Echt te smerig. In een shakebeker gaat het dus wel goed. :D

Dus in je uppie vandaag 3 flessen? :eek:
of bedoel je van elke fles 1 glas?
Eerste fles is maar 37,5cl
Dan eentje van 75cl
Dan nog een glas rood 12,5cl?
Een glas saké 10cl
En nu thuis nog wat bubbels als apero voor het avondmaal. Klein gokje wagen 25cl?
Dus gelukkig geen 3 flessen.
Straks denken jullie dat alcohol echt een probleem is hier.

Terug
Naar boven