XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gezonde chocomousse van banaan met avocado en cacao poeder. Geroosterde amandelen en mini schepje eiwit poeder erdoor. En Klein drupje zoetstof was net te bitter. Chocolade want het is het nog steeds feest. Heb 3 kilo spiermassa :flex:. Erbij gekweekt, Eind Augustus volgende meting. nu even geniet momentje morgen weer gezond

image.jpg
3KG....das niet niks!! (voor een vrouw) chocolade das echt cheaten en / of genieten haha dat rijmt :D

Gezonde chocomousse van banaan met avocado en cacao poeder. Geroosterde amandelen en mini schepje eiwit poeder erdoor. En Klein drupje zoetstof was net te bitter. Chocolade want het is het nog steeds feest. Heb 3 kilo spiermassa :flex:. Erbij gekweekt, Eind Augustus volgende meting. nu even geniet momentje morgen weer gezond

image.jpg
Gefeliciteerd!
Zeer goede progressie.

Ja snap ja snap er niks van, 3 kilo is veel vanaf begin April tot nu. Nu had ik ook wel kansloos weinig spiermassa dus het zijn echte beginners gains. Op naar de 25 kilo spiermassa. Maar vetpercentage is nog wel hoog, 29,6 ipv 29,9 maar ja je kunt niet allies hebben he. Ik cut niet, ik ik prober ongeveer rond onderhoud te eten 1800 kcal al ga ik er ook wel eens overheen zoals vandaag.

image.jpg
Daar mag je trots op zijn.
En genieten hoort er zeker ook bij.

Hehehe damn straight :D
Yeah buddy! :rolleyes:
Nopeee, give that one up a while ago. Voordelen wogen niet op tegen de nadelen. En ik maak toch geen progressie momenteel, ook niet op keto. ;)
Soms mag 't :headphone:
Laat haar nou even genieten man!
JAAAAAA! :cheer:
:emo:

Hehehe damn straight :D

Yeah buddy! :rolleyes:

Nopeee, give that one up a while ago. Voordelen wogen niet op tegen de nadelen. En ik maak toch geen progressie momenteel, ook niet op keto. ;)

Soms mag 't :headphone:

JAAAAAA! :cheer:

:emo:
jammer genoeg geen foto , maaar ik zit met de kids aan aardbeien ijs en fristi :) mamma is niet thuis dan mag dat .yeah buddy !!!!

Terug
Naar boven