- Waardering
- 22.487
Over de welke heb je het?
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over de welke heb je het?
low carb it is!!
Brood, steak, pickles en?
Pickles = mijn poging tot omelet

ah, een verrassings-roerei. die heb ik ook wel gehad jaa

Smaak telt hé.
ah, een verrassings-roerei. die heb ik ook wel gehad jaa![]()
Het ging dus om een spiegelei en geen omelet.Smaak telt hé.
Zal wel aan mij liggen.
Geen lenzen in.
een spiegelei hoef je nieteens om te draaien ofzo, hoe krijg je dit dan voor elkaar

Het ging verkeerd met uit de pan te halen.een spiegelei hoef je nieteens om te draaien ofzo, hoe krijg je dit dan voor elkaar![]()
als je pan een hoge rand heb kan ik dat ergens wel begrijpen ja
Want brood is low carb?

*heeft, kanals je pan een hoge rand heb kan ik dat ergens wel begrijpen ja
klopt
ik was "een" vergeten tussen je en pan te zetten, dan dan is het hebt*No worries, 90% van wat hier op dbb wordt gepost, klopt sowieso ook niet.kloptik was "een" vergeten tussen je en pan te zetten, dan dan is het hebt*
Edit: ik zie nu dat er sws helemaal niks van klopt...

haha dat is waar, maar ik heb dit wel vaker... dat je 2 verschillende zinnen/zinsopbouwen heb en dat je ze door elkaar haaltNo worries, 90% van wat hier op dbb wordt gepost, klopt sowieso ook niet.![]()
Foutjes maken we allemaal hoor. En het is tenslotte al laat (of beter gezegd, nog vroeg)haha dat is waar, maar ik heb dit wel vaker... dat je 2 verschillende zinnen/zinsopbouwen heb en dat je ze door elkaar haalt

Ach idd met brood is....uhm...medium carb

. Erbij gekweekt, Eind Augustus volgende meting. nu even geniet momentje morgen weer gezond