Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

8DBAD1FF-1300-488B-B18B-BF8D4D515F78.jpeg

Pre workout meal

Overlevingspakket van vandaag:
0% Griekse yoghurt, 45gr aardbeien, 5gr whey, 10gr gepofte durumtarwe.
2 spelt-/rijstwafels, 15gr gelei.
25gr brood, 8gr crunchy pindakaas.
100gr aardappelen, 250gr broccoli, veggie bratwurst en 50gr kip.
Alles netjes in een hoop potjes en papiertjes :D

WP_20190619_06_43_28_Pro.jpg
hier is echt weer over nagedacht....as always....Goed bezig Bubsie :).....is het onweer al los gebarsten bij jullie?

• Like
Waarderingen: Bubs
15609250656573135979876342284473.jpg
Voor t eerst overnight oats proberen

Edit: fack wat apart. Vrij nat, rare smaak, en nu vind ik overal en nergens een plakkend stukje havermout aan mn gehemelte
150ml water
20gr whey isolate choco
1el kaneel
aardbei
80gr havermout
Weet niet welke isolaat je hebt, maar mss bevalt de smaak jou gewoon niet?

Weet niet welke isolaat je hebt, maar mss bevalt de smaak jou gewoon niet?

nee vind de shake ansich heerlijk. Dit is de enige smaak die ik met water in 1 teug leeg kan drinken.
Andere smaken/soorten deed ik toch langer over.

Kan het komen doordat ik de whey eerst met water geshaked heb en daarna pas in de havermout gedaan heb?
Of heeft dat verder geen verschil dan eerst water toevoegen en dan een scoop?

nee vind de shake ansich heerlijk. Dit is de enige smaak die ik met water in 1 teug leeg kan drinken.

Kan het komen doordat ik de whey eerst met water geshaked heb en daarna pas in de havermout gedaan heb?
Mss foute verhouding gebruikt tss droge ingrediënten (oats en isolaat) en water/melk? Namelijk te veel vloeistof?
Wat ik doe, is eerst havermout met melk of water verwarmen in microgolf (magnetron) tot het de gewenste (dikke) consistentie heeft. Daarna pas doe ik eiwitpoeder erbij. Als het een te dikke pap is, kan ik er achteraf nog altijd wat vloeistof bij doen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Heb laatst dus een meat grinder gekocht voor omgerekend ongeveer 30 euro.
Beste aankoop ooit!

Ik was zo fucking ziek van het constant maar moeten kauwen up die kutkip. Deed soms 30 minuten over het eten van meals.

Dit is echt geweldig. Je kan ook stukjes ui en knoflook mee grinden om het gehakt wat meer smaak te geven.

P90619-133202.jpg

Te veel water toegevoegd? Probeer eens 100ml ipv 150

Terug
Naar boven