Ik zou zeggen: eet dan maar snel die hele pot op, want een hart dat niet klopt, is geen goed teken. Dan ben je namelijk deaudt.At maar de helft.
Als ik hele pot eet gaat mijn hart kloppen en word ik onrustig
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen: eet dan maar snel die hele pot op, want een hart dat niet klopt, is geen goed teken. Dan ben je namelijk deaudt.At maar de helft.
Als ik hele pot eet gaat mijn hart kloppen en word ik onrustig
![]()
Hoitjes. Snoeihard gebakken van het weekend.
40 cupcakes voor een verjaardag. De ene helft is chocolade-amandel en de andere helft is vanille-kokos.
![]()
![]()
En er moest natuurlijk gebarbequed worden. Dan kan je ook niet met lege handen aankomen. Zodoende een borrelbrood met kaas en creme fraiche gemaakt.
![]()
![]()
Vandaag nog wat zuurkool rösti geprept voor bij een salade als middageten.
![]()
En een kleine airfryercake, met sprinkels. Want sprinkels zijn vet nice.
![]()
Heb je piraten-smurf al gevonden in die kom?
Ik heb ook een airfryer gekocht....ik moet nog veel leren....kun je ook cupcakes mee bakken

Altijd het zelfde meestal. Zout, peper en knoflookpoeder. Verder altijd nog sambal en beetje ketjap manis
Dan moet je het ook niet elke dag eten, ik om de twee dagen.krijg al rillingen als ik er aan denk om zoiets weer te eten elke dag brrrr

Omnomnom in Sittard, vooraf even bellen zodat je niet hoeft te wachten want er is niet echt parkeergelegenheidWaar haal je die bowls? Zien dr altijd heerlijk uit![]()