Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja met melk is nog veel chiller. Als je het eenmaal met melk gewend bent is het met water niet meer te pruimen.
Dat is persoonlijk per persoonHoe vaster je hem maakt hoe trager de opname...kun je de gehele nacht mee vooruit zonder honger

Sommige mensen slapen gewoon heel de nacht door. Zeker zonder honger.Hoe vaster je hem maakt hoe trager de opname...kun je de gehele nacht mee vooruit zonder honger
Er mogen weer flink wat kg's op dus melk mag nu.Ja met melk is nog veel chiller. Als je het eenmaal met melk gewend bent is het met water niet meer te pruimen.
haha dat is mijn ervaring ja...heb jij om 0400 alweer honger? nog maar een portie dan of hoe doe je dat dan?
Vroeger wel eens vanille met wat halfvolle melk 200 a 250ml, stukjes appel erin en dan laten opstijven in de vriezer.Voor de xxl liefhebbers hoe eten/drinken jullie je night protein?
Ik heb best vaak dat ik in de nacht wakker word met een knorrende maag. Maar ga dan niet opstaan om te eten.haha dat is mijn ervaring ja...heb jij om 0400 alweer honger? nog maar een portie dan of hoe doe je dat dan?
Ziet er lekker uit dreamy.
Herkenbaar (althans, bij mij is trek en geen hongerIk heb best vaak dat ik in de nacht wakker word met een knorrende maag. Maar ga dan niet opstaan om te eten.
Op een normale dag eet ik om 20.00u mijn post workout meal met voornamelijk eiwitten en koolhydraten. Om 22.00u nog eiwitten en vetten, meestal wat eieren en groente oid en om 0.00u mijn casseine met nootjes.
). Aangezien ik er toch uit moet om te pissen, wandel ik regelmatig naar de keuken en trek dan nog wat uit de koelkast. Dan moet ik me wel inhouden overigens.Je hoort weleens dat je met een vette rauwe zalmoot ook wel een hele nacht toekomt...daar heb ik geen ervaring mee...eieren ook wel idd met mayo 4 stuks ofzoIk heb best vaak dat ik in de nacht wakker word met een knorrende maag. Maar ga dan niet opstaan om te eten.
Op een normale dag eet ik om 20.00u mijn post workout meal met voornamelijk eiwitten en koolhydraten. Om 22.00u nog eiwitten en vetten, meestal wat eieren en groente oid en om 0.00u mijn casseine met nootjes.
Hoe was de sushi?

Zo zo min karma zeg je!Hahaha pas op he. Kan je min karma geven
Helaas voor jou.. sushi zat nog in m'n hoofd![]()
Ik ga morgen sushi eten, zal wel wat foto's posten hier

Ik mix het met magere kwark, soms die van Optimel voor een maximaal zoete dikke substantie. Kan mij niet dik genoeg zijn.Voor de xxl liefhebbers hoe eten/drinken jullie je night protein?

Zo zo min karma zeg je!
Hier nu ook weer aant denken aan sushi.
Damn.
haha ja dit! de kwark van campina doet het ook goed, ook lekker dik.Ik mix het met magere kwark, soms die van Optimel voor een maximaal zoete dikke substantie. Kan mij niet dik genoeg zijn.![]()