AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Beetje zo'n idee @wovano
Wel met melk gedaan dan krijg je beetje mousse idee.
15652895322866751525856075763950.jpg

Hoe vaster je hem maakt hoe trager de opname...kun je de gehele nacht mee vooruit zonder honger

haha dat is mijn ervaring ja...heb jij om 0400 alweer honger? nog maar een portie dan of hoe doe je dat dan?
Ik heb best vaak dat ik in de nacht wakker word met een knorrende maag. Maar ga dan niet opstaan om te eten.
Op een normale dag eet ik om 20.00u mijn post workout meal met voornamelijk eiwitten en koolhydraten. Om 22.00u nog eiwitten en vetten, meestal wat eieren en groente oid en om 0.00u mijn casseine met nootjes.

Ik heb best vaak dat ik in de nacht wakker word met een knorrende maag. Maar ga dan niet opstaan om te eten.
Op een normale dag eet ik om 20.00u mijn post workout meal met voornamelijk eiwitten en koolhydraten. Om 22.00u nog eiwitten en vetten, meestal wat eieren en groente oid en om 0.00u mijn casseine met nootjes.
Herkenbaar (althans, bij mij is trek en geen honger:P). Aangezien ik er toch uit moet om te pissen, wandel ik regelmatig naar de keuken en trek dan nog wat uit de koelkast. Dan moet ik me wel inhouden overigens.

• Like
Waarderingen: Bubs
Je hoort weleens dat je met een vette rauwe zalmoot ook wel een hele nacht toekomt...daar heb ik geen ervaring mee...eieren ook wel idd met mayo 4 stuks ofzo

Terug
Naar boven