- Waardering
- 22.485
Mijn maag is aan het schreeuwen.Ik ga morgen sushi eten, zal wel wat foto's posten hier![]()
En mijn laatste maaltijd is net op.
Kijk wel uit naar je foto's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn maag is aan het schreeuwen.Ik ga morgen sushi eten, zal wel wat foto's posten hier![]()
Ik ga morgen sushi eten, zal wel wat foto's posten hier![]()

nog vaster dan stampotIk mix het met magere kwark, soms die van Optimel voor een maximaal zoete dikke substantie. Kan mij niet dik genoeg zijn.![]()

Wellicht overtuigen mijn foto's van morgen jou wel om morgen wel de grens naar Nederlands Limurg over te steken.Mijn maag is aan het schreeuwen.
Thanks voor de waarschuwing, sla ik dit topic morgen over![]()

Haha enkel als het een veilige buurt is.Wellicht overtuigen mijn foto's van morgen jou wel om morgen wel de grens naar Nederlands Limurg over te steken.
![]()
Jij moet toch bulken? Dus vreten jij!Mijn maag is aan het schreeuwen.

Ik dacht dat ook.
Het is in Valkenburg, ver weg uit de buurt van @CamelusHaha enkel als het een veilige buurt is.
Ik wil geen stompen krijgen.
jij ook he! Samen vreten dan maar

+1. Campina is de lekkerste.haha ja dit! de kwark van campina doet het ook goed, ook lekker dik.
En dan geen sushi?Ik dacht dat ook.
Het is blijkbaar clean bulken geworden.
Neem dan iets vezelrijks voor het slapen gaan?
Handje amandelen + banaan of boterham erbij zal echt niet voor een hongerige buik zorgen in de nacht. Tenzij je getraind hebt
Neem dan iets vezelrijks voor het slapen gaan?
Handje amandelen + banaan of boterham erbij zal echt niet voor een hongerige buik zorgen in de nacht. Tenzij je getraind hebt

Liefst zo dik dat ik het moet eten met mes en vork.

Campina magere kwark bevat geen nare zuursmaak vandaar. Ik hoorde dat almhof magere kwark lekkerder is maar zelf nie geprobeerd
wellicht veel volkoren eten helpt dat een beetje tegen de honger?Nope, werkt niet. Ben nou eenmaal een vreetzak zonder bodem![]()
wellicht veel volkoren eten helpt dat een beetje tegen de honger?

Het is in Valkenburg, ver weg uit de buurt van @Camelus
Als cheatmeal.
en vetter? wel lastig hoor de gehele dag een knorrende maagGeef me een heel brood en het verdwijnt.. als ik eet tot ik vol zit dan weeg ik binnen no time 180 kilo![]()