- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker voerbakje...nog iets erbij om het weg te spoelen?

lekker voerbakje...nog iets erbij om het weg te spoelen?![]()
Water is ook maar water, smaakt nergens naar
het ziet er trouwens wel echt belachelijk lekker uit, is er geen manier dat jij ook eten voor mij voorbereid??
Heeft je mama je nog niet geleerd hoe je rijst moet koken en groentjes moet snijden?het ziet er trouwens wel echt belachelijk lekker uit, is er geen manier dat jij ook eten voor mij voorbereid??
Heeft je mama je nog niet geleerd hoe je rijst moet koken en groentjes moet snijden?
Wow water heeft wel smaak. Ik heb al vies water gehad van AH, spa zit meer ijzesmaak in...Met water...water smaakt nergens naar, smaakloos dus
we kunnen nog steeds niet zonder
Wil jij mijn mama zijn?Heeft je mama je nog niet geleerd hoe je rijst moet koken en groentjes moet snijden?
heb ik op werk geleerd, aangezien ik een kok ben. maar ben zelf meer van het simpel houden maar daar krijg ik nu mijn twijfels over.Heeft je mama je nog niet geleerd hoe je rijst moet koken en groentjes moet snijden?
heb ik op werk geleerd, aangezien ik een kok ben. maar ben zelf meer van het simpel houden maar daar krijg ik nu mijn twijfels over.
kan je het niet een keer aan me laten zien anders?? vrijdag om 6 uur ofzo? kunnen we samen lekker koken en daarna genieten van de vrijdagrellener zijn maar weinig dingen die ik echt goed kan maken en dat houd ik alsnog vrij simpel. dit draai je in 10 minuten in elkaar, haha.

Ik trek je kokskills zwaar in twijfel dan :').heb ik op werk geleerd, aangezien ik een kok ben. maar ben zelf meer van het simpel houden maar daar krijg ik nu mijn twijfels over.
over "smaak" valt niet te twistenWow water heeft wel smaak. Ik heb al vies water gehad van AH, spa zit meer ijzesmaak in...

hoeft niet hoor
ben vooral als ik voor mezelf kook redelijk makkelijk, voor anderen doe ik graag mijn best
Ik ben gewoon een gever, kan ik ook niets aan doen
Klopt, water is niet gewoon water. Spa en Vittel bijvoorbeeld hebben beiden een zeer uitgesproken smaak. Maar proeven geenszins hetzelfde.Wow water heeft wel smaak. Ik heb al vies water gehad van AH, spa zit meer ijzesmaak in...