- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Passend in de dagelijkse macro doelenWat eten jullie als maaltijden in je cut?
Hoog in eiwitten, laag in kcal?
laag in Kh, Veel cardio is ook veel eten, das het spelletje niet minder maar meer eten, hou het vuurtje hoog!!Wat eten jullie als maaltijden in je cut?
Voor de meesten is het vooral veel groente erbij als vulling...Wat eten jullie als maaltijden in je cut?

Wat @wovano zegt. Verder prefereer ik producten die verzadigen en zo min mogelijk 'lege' calorieën en vloeibare calorieën. De porties rijst/oats/pasta worden kleiner, de hoeveelheid groenten meer (om een verzadigd gevoel te behouden en een vol bord te hebben), mager vlees (kipfilet / mager rund/bief, witvis). Weinig sausjes, hooguit wat light sauzen (van XXL bijvoorbeeld) en veel kruiden om toch smakelijk en gevarieerd te eten. Verder zijn m'n producten niet heel anders dan tijdens de bulk. De eerste maaltijd stel ik uit om m'n eetwindow iets te verkleinen en eetlust beter onder controle te houden.Wat eten jullie als maaltijden in je cut?
Nu ziet mijn dagelijks eten er ongeveer zo uit:
9:00 300 gram kwark + 20 gram chiazaad + 125 gram zomerfruit
12:30 75 gram rijst + 100 gram kip + groente
17:30 Eten wat de pot schaft
Pre-bed havermout + schep eiwitpoeder + pindakaas + melk (als Mn calorieën het nog toe laten)
Anders nog een keer kwark.
Hebben jullie nog andere pre bed maaltijd ideeen, hoog in eiwitten

Calorieen, eiwitten, koolhydraten en vetten? Lijkt mij erg weinig.Nu ziet mijn dagelijks eten er ongeveer zo uit:
9:00 300 gram kwark + 20 gram chiazaad + 125 gram zomerfruit
12:30 75 gram rijst + 100 gram kip + groente
17:30 Eten wat de pot schaft
Pre-bed havermout + schep eiwitpoeder + pindakaas + melk (als Mn calorieën het nog toe laten)
Anders nog een keer kwark.
Hebben jullie nog andere pre bed maaltijd ideeen, hoog in eiwitten
Waar heb jij het over? Cardio erbij is prima, maar 'meer eten' en 'het spelletje'laag in Kh, Veel cardio is ook veel eten, das het spelletje niet minder maar meer eten, hou het vuurtje hoog!!
?Afvallen is het spelletje, meer eten is meer cardio...ik dacht dat je dat wel begreepWaar heb jij het over? Cardio erbij is prima, maar 'meer eten' en 'het spelletje'?
Als sporter zou ik niet te laag in kh gaan zitten trouwens.

![]()
Smakelijk
Als toetje de dunkin donuts die nu bij de jumbo te koop zijn :')

Cheesecake Crumble, Strawberry Sprinkle en Boston Creme

Had deze vandaag, niks speciaals aan. Gewoon donuts. Maar goed, Dunkins is sowieso wat overdreven en overpriced.
![]()
![]()
Smakelijk
Als toetje de dunkin donuts die nu bij de jumbo te koop zijn :')
quesadillas ja, met pittige chorizo, kaas, gegrilde rode paprika, knoflook en andere kruiden en wat groen.Zijn dat 2 wraps met daarin tomatensaus en toppings?