AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

4ylaA-OYMOf1FxESQL5r6bYSonIZzE7NFe5amBaaJjh51hOq3PQMndBNeeqM_ECdXuNI6O4Xvu1EabZUYVU=w834-h625-no.jpg

YNCTJbLsKfOHhWGZhxgJw9ZuysHcsA-_jsERMi93P4nvNxDSYi9LAOi3GG8-9ynfpUz_uFaE2JY3ECQsorE=w469-h625-no.jpg

Wat eten jullie als maaltijden in je cut?
Hoog in eiwitten, laag in kcal?

Persoonlijk ga ik niet alleen omlaag in KH, maar ook in vet. KH hou ik gewoon op 50% van mijn calorie inname. Werkt voor mijn energieniveau veel beter dan low KH. :)
Daarnaast vooral extra groenten en voeding met een lage calorie dichtheid.

• Like
Waarderingen: BB_
Wat eten jullie als maaltijden in je cut?
Hoog in eiwitten, laag in kcal?
Wat @wovano zegt. Verder prefereer ik producten die verzadigen en zo min mogelijk 'lege' calorieën en vloeibare calorieën. De porties rijst/oats/pasta worden kleiner, de hoeveelheid groenten meer (om een verzadigd gevoel te behouden en een vol bord te hebben), mager vlees (kipfilet / mager rund/bief, witvis). Weinig sausjes, hooguit wat light sauzen (van XXL bijvoorbeeld) en veel kruiden om toch smakelijk en gevarieerd te eten. Verder zijn m'n producten niet heel anders dan tijdens de bulk. De eerste maaltijd stel ik uit om m'n eetwindow iets te verkleinen en eetlust beter onder controle te houden.

Nu ziet mijn dagelijks eten er ongeveer zo uit:
9:00 300 gram kwark + 20 gram chiazaad + 125 gram zomerfruit

12:30 75 gram rijst + 100 gram kip + groente

17:30 Eten wat de pot schaft

Pre-bed havermout + schep eiwitpoeder + pindakaas + melk (als Mn calorieën het nog toe laten)

Anders nog een keer kwark.

Hebben jullie nog andere pre bed maaltijd ideeen, hoog in eiwitten

Pre-bed havermout + schep eiwitpoeder + pindakaas + melk (als Mn calorieën het nog toe laten)

Deze verplaatsen naar "Wat eet je nu" Waarom? geen Pics...daarom! ;)

Calorieen, eiwitten, koolhydraten en vetten? Lijkt mij erg weinig.

laag in Kh, Veel cardio is ook veel eten, das het spelletje niet minder maar meer eten, hou het vuurtje hoog!!
Waar heb jij het over? Cardio erbij is prima, maar 'meer eten' en 'het spelletje'????
Als sporter zou ik niet te laag in kh gaan zitten trouwens.

Waar heb jij het over? Cardio erbij is prima, maar 'meer eten' en 'het spelletje'????
Als sporter zou ik niet te laag in kh gaan zitten trouwens.
Afvallen is het spelletje, meer eten is meer cardio...ik dacht dat je dat wel begreep :o

Had deze vandaag, niks speciaals aan. Gewoon donuts. Maar goed, Dunkins is sowieso wat overdreven en overpriced.
b5fcefdf4008aa3750768770e0d379e2.png

Zijn smerig toch?? Zeg maar ja... Jumbo is nog geen 6 min lopen vanaf m'n huis.. dus welke sadist bedenkt het om ze bij de Jumbo te verkopen...

Terug
Naar boven