Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Action saus, goed alternatief vond ik zelf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Action saus, goed alternatief vond ik zelf
Dedicated.Als je ouders even langskomen... Gelukkig wil mijn vriend zich opofferen en beide stukken opeten.
![]()

Als je ouders even langskomen... Gelukkig wil mijn vriend zich opofferen en beide stukken opeten.
![]()
Dedicated.
Komt me bekend voor, ik ben ook altijd blij als iemand anders zich opoffert en mijn stuk op eet, ben ik gelijk van het gezeik af.![]()
Bestaat er serieus een skyr in de smaak van crème brulee...

Yesss. Kwam ik vandaag ook pas achter. Wel erg prijzig!Bestaat er serieus een skyr in de smaak van crème brulee...![]()
Ziet er goed uit, crème brêlée, mmm, maar gaf je dit echt aan je kat of was dit enkel voor de foto? Katten kunnen zuivel (lactose) toch niet verteren en melk/kwark e.d. aan katten geven veroorzaakt toch problemen?
Hij mag altijd het laatste beetje eruit likken.Ziet er goed uit, crème brêlée, mmm, maar gaf je dit echt aan je kat of was dit enkel voor de foto? Katten kunnen zuivel (lactose) toch niet verteren en melk/kwark e.d. aan katten geven veroorzaakt toch problemen?
Waar heb je dit gevonden? Bij mijn Delhaize of Albert Heijn ben ik deze iig nog niet tegengekomen...Yesss. Kwam ik vandaag ook pas achter. Wel erg prijzig!
JumboWaar heb je dit gevonden? Bij mijn Delhaize of Albert Heijn ben ik deze iig nog niet tegengekomen...
Bummer, voorlopig hier nog niet te vinden.
Smaakt dat ģewoon naar vanille skyrr achtig? Of is t echt pudding?