- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Het was zo'n gekleurd ei, zelf nog nooit gehad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was zo'n gekleurd ei, zelf nog nooit gehad.
Lekker oop, airfryertje?
Zekerrrrr
Das nog eens een zoom, je kan de graankorrels tellen.......Kleurtjes!!!!

Mijn autisme kan er eigenlijk niet tegen dat dat sausje op die meloen ligt. En wat doet dat fruit uberhaupt op je bord
Geen idee waarom we er fruit bij kregen , was wel raar, maar prima voor de vitamientjes. Waar zie je saus? Je bedoelt tzatziki. Die van @pat82 had ik op, net als de uienringen en helft van de kip. Biefstuk was prima.Mijn autisme kan er eigenlijk niet tegen dat dat sausje op die meloen ligt. En wat doet dat fruit uberhaupt op je bord
Yes die tzatziki. Hoort niet op fruit :s Ziet er wel lekker uit tbh. Btw, de foto van pat in dat kattentopic... Die broek kan niet Bert. Ik had beter verwacht van jouGeen idee waarom we er fruit bij kregen , was wel raar, maar prima voor de vitamientjes. Waar zie je saus? Je bedoelt tzatziki. Die van @pat82 had ik op, net als de uienringen en helft van de kip. Biefstuk was prima.
Naast deze freakingdel burger ook nog een Wopper genomen.

Moet ik in mn vakantie ook in uniform lopen?Yes die tzatziki. Hoort niet op fruit :s Ziet er wel lekker uit tbh. Btw, de foto van pat in dat kattentopic... Die broek kan niet Bert. Ik had beter verwacht van jou