Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Lekker simpel. Rijk aan eiwitten en calorieën.
    WhatsApp Image 2019-09-19 at 17.28.52.jpeg
     
    Nooit van gehoord. Wat is daar dan zo bijzonder aan? Moeite waard om eens in België te halen en waar krijg ik dat?
    Eerst moet je een goede boerderij vinden.
    Waar de koeien degelijk verzorgd worden.
    Van gezonde beestjes, de beste ijs.

    In Limburg zullen er vast wel zijn.
    Sanca Saxon kan jij een tip kwijt?

    Hier heb ik er ook wel twee maar dat is vast een poosje rijden...

    Een goed artisanaal product, het smaakverschil is gewoon enorm!
     
    De beste zat in Eigenbilzen maar die is gestopt. In Munsterbilzen en Hoeselt zijn er wel nog zaken maar dat is niet meer rechtstreeks vanuit een echte boerderij.
     
    Eerst moet je een goede boerderij vinden.
    Waar de koeien degelijk verzorgd worden.
    Van gezonde beestjes, de beste ijs.

    In Limburg zullen er vast wel zijn.
    Sanca Saxon kan jij een tip kwijt?

    Hier heb ik er ook wel twee maar dat is vast een poosje rijden...

    Een goed artisanaal product, het smaakverschil is gewoon enorm!
    True that. Ijs uit de supermarkt valt in het niets eens je vers ijs van bij de boer gewend bent (soms ook verkrijgbaar bij de betere artisanale bakker).
     
    Team choco gaat zo weer sporten. Banaan avocado cacoapoeder door elkaar met bakje high proteïne pudding van erhrmann en wat geroosterde amandelen bovenop. Goed voor de kramp want ik heb gisteravond ook al gesport maar ja je moet wat heimage.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Team choco gaat zo weer sporten. Banaan avocado cacoapoeder door elkaar met bakje high proteïne pudding van erhrmann en wat geroosterde amandelen bovenop. Goed voor de kramp want ik heb gisteravond ook al gesport maar ja je moet wat heBekijk bijlage 466382
    Voor de kramp veel drinken, magnesium nemen. Eventueel wat zout en suikers voor de training.
     
    In banaan en noten zit toch ook magnesium ? Ik doe liever uit producten halen dan een supplement slikken. Training ging goed geen kramp gehad kon mooi volle bak gaan.
     
    In banaan en noten zit toch ook magnesium ? Ik doe liever uit producten halen dan een supplement slikken. Training ging goed geen kramp gehad kon mooi volle bak gaan.

    in een banaan zit gemiddeld 27mg magnesium. Magnesium is overigens niet het enige mineraal dat van invloed kan zijn op (spier)krampen. Dus om simpel te zeggen; neem wat extra magnesium tegen de kramp, kan helpen, maar hoeft zeker niet.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Back
    Naar boven