AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Omnom, couscous met kip curry madras (AH verspakket), een erwten proteïne soja melk shake en een banaantje.
IMG_20190918_111728.jpg

Okee, is het een beetje te vergelijken met xaanthan gum?
Geen idee want dat heb ik nog nooit gehad. Je moet psyllium husk ook pas bij je maaltijd doen wanneer je het gaat eten. Dus stel je maakt overnight oats, dan moet je het nooit de avond van tevoren al door je oats doen want dan wordt het een plakkerige bende. Je moet ook altijd de bakjes waaruit je iets met psyllium husk gegeten hebt altijd meteen afspoelen want restjes drogen net zo hard als cement in je kom of bakje uit en dan krijg je het bijna niet meer eruit.

Merk je dat je die extra vezels nodig hebt? Als ik jouw maaltijden voorbij zie komen lijkt het mij dat je daarmee voldoende vezels binnen krijgt?
Ik eet op zich al vrij vezels, maar ik merk dat ik in de ochtend langer een vol gevoel heb wanneer ik psyllium husk door mijn oats gooi. Mede daarom neem ik het ook.

Arme man....tomatenrijst gemaakt met bloemkoolrijst. Gelukkig zijn er gehaktballen bij en geraspte kaas om het draaglijker ga maken. En Griekse yoghurt als toetje

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    149,2 KB · Weergaven: 122
Arme man....tomatenrijst gemaakt met bloemkoolrijst. Gelukkig zijn er gehaktballen bij en geraspte kaas om het draaglijker ga maken. En Griekse yoghurt als toetje
Bloemkool met tomatensaus dus.

Zo misleidend dat groente " rijst" Het is geen rijst. Gewoon fijn gehakte groente :dunno:

Terug
Naar boven