- Waardering
- 10.277
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Extra vezels idd. En inderdaad wordt het volume wat meer wat ook mooi meegenomen is.
Okee, is het een beetje te vergelijken met xaanthan gum?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Extra vezels idd. En inderdaad wordt het volume wat meer wat ook mooi meegenomen is.
Geen idee want dat heb ik nog nooit gehad. Je moet psyllium husk ook pas bij je maaltijd doen wanneer je het gaat eten. Dus stel je maakt overnight oats, dan moet je het nooit de avond van tevoren al door je oats doen want dan wordt het een plakkerige bende. Je moet ook altijd de bakjes waaruit je iets met psyllium husk gegeten hebt altijd meteen afspoelen want restjes drogen net zo hard als cement in je kom of bakje uit en dan krijg je het bijna niet meer eruit.Okee, is het een beetje te vergelijken met xaanthan gum?
Ik eet op zich al vrij vezels, maar ik merk dat ik in de ochtend langer een vol gevoel heb wanneer ik psyllium husk door mijn oats gooi. Mede daarom neem ik het ook.Merk je dat je die extra vezels nodig hebt? Als ik jouw maaltijden voorbij zie komen lijkt het mij dat je daarmee voldoende vezels binnen krijgt?
Nope, tofu.

Zijn dit voorgerechten?Arme man....tomatenrijst gemaakt met bloemkoolrijst. Gelukkig zijn er gehaktballen bij en geraspte kaas om het draaglijker ga maken. En Griekse yoghurt als toetje
Bloemkool met tomatensaus dus.Arme man....tomatenrijst gemaakt met bloemkoolrijst. Gelukkig zijn er gehaktballen bij en geraspte kaas om het draaglijker ga maken. En Griekse yoghurt als toetje

Netjes in het bakje gelukkig. Zo kut om over je toetsenbord te kotsen.
Zitten daar dan effectief van die leuke kleurige sprinkeltjes in?