- Waardering
- 10.273
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Wil toch wel echt andere zalm zien voorbij komen dat dit.....
Dat zijn de kruiden, nee hij is niet verband mocht je daar op doelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil toch wel echt andere zalm zien voorbij komen dat dit.....

Waar haal je die
Ik denk dat hij alles uit het schap heeft gepakt.
Is de nieuwe seizoenssmaak. AH + Jumbo hebben 'm i.ig.
Zag dat t de Griekse style is. Kijk daar nooit.Is de nieuwe seizoenssmaak. AH + Jumbo hebben 'm i.ig.

OinkZag dat t de Griekse style is. Kijk daar nooit.
Maar thnx voor de tip. K ga morgen ff halen![]()
Dat zijn kaneelstokjes Robbedoes@Bert er staat speculaassmaak op maar op die verpakking staan toch duidelijk wortels?
#doeslief !
nooit van gehoord, waarom niet gewoon speculaas? das tenminste duidelijk
Weet je überhaupt wel hoe of waarvan speculaas wordt gemaakt?nooit van gehoord, waarom niet gewoon speculaas? das tenminste duidelijk

De kwark en Griekse Yoghurt van Optimel liggen doorgaans in verschillende schappen en niet naast elkaar. Macro's verschillen niet veel though. Kleinere supermarkten hebben ook een kleiner assortiment en speculaassmaak hebben ze bijv. niet bij onze buurtsupermarkt AH.Zag dat t de Griekse style is. Kijk daar nooit.
Maar thnx voor de tip. K ga morgen ff halen![]()
Omdat het de smaak van speculaas heeft, maar er geen speculaas zelf in zit.nooit van gehoord, waarom niet gewoon speculaas? das tenminste duidelijk
ja met kaneel, maar toch geen kaneelstokken... trouwens ik moet dat niet weten want ik kan het zo kopen!Weet je überhaupt wel hoe of waarvan speculaas wordt gemaakt?![]()
Zucht...ja met kaneel, maar toch geen kaneelstokken... trouwens ik moet dat niet weten want ik kan het zo kopen!