Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ja met kaneel, maar toch geen kaneelstokken... trouwens ik moet dat niet weten want ik kan het zo kopen!
Lol. Je kunt wel kaneelkruiden kopen en die zitten hier dus ook in. Je wilt trouwens niet weten hoe misleidend labels zijn. Vaak zit het product waarnaar iets moet smaken er maar heel weinig of helemaal niet in.

ja met kaneel, maar toch geen kaneelstokken... trouwens ik moet dat niet weten want ik kan het zo kopen!

of gebruik zoiets :)
:)

Lol. Je kunt wel kaneelkruiden kopen en die zitten hier dus ook in. Je wilt trouwens niet weten hoe misleidend labels zijn. Vaak zit het product waarnaar iets moet smaken er maar heel weinig of helemaal niet in.
ik heb vandaag een chinees snoepje gegeten... zogezegd met kokosnoot. het enige wat ik proefde was zeep

20191007_204633.jpg
Welke winkel heeft die? Ik ben al verschillende grote supermarkten binnen gelopen en nergens gevonden. :(

Welke winkel heeft die? Ik ben al verschillende grote supermarkten binnen gelopen en nergens gevonden. :(
Is heel wisselend. Sommige winkels hebben alleen de vanille en naturel yoghurt Griekse stijl van optimel. Zal t meest verkocht zijn wss.
Het is ook filiaal afhankelijk bij ketens wat ze bestellen.

Onze AH 5 (op XXL na de grootste AH) heeft m niet.
Jumbo hier ook niet. Al geven ze wel aan dat je hem kan bestellen. Maar dat kan hier alleen bij de kleine Jumbo en de grote doet dat weer niet.
Dus ook dat is filiaal gebonden vaak..

Bij een ah xl. Gewoon een naar een teamleider verkoopklaar vragen en laten bestellen. Als ze het niet willen doen vragen waar hun "service 9+" gebleven is of vragen naar de manager. Bij een franchise zullen ze het misschien niet doen.

Terug
Naar boven