MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Het laatste
20191017_105151.jpg
20191017_105203.jpg
20191017_124618.jpg

Wat is dat eerste? Ziet er erg zuchtig uit!
Donut met crème en fruity pebbles. :lick:
Zijn er daar überhaupt mogelijkheden om gezond te eten of sla je die bewust over? :D
Die sla ik natuurlijk gewoon over. Als ik over 17 uur thuis ben eet ik weer volgens schema.
Vreet moeders gewoon mee of zit die met een zuur gezicht te kijken hoe jij dit allemaal eet? :p
Van veel dingen heeft mijn moeder gewoon meegegeten. :p

Zijn er daar überhaupt mogelijkheden om gezond te eten of sla je die bewust over? :D
Ja, maar als je ziet wat je daar kunt krijgen snap je ook wel dat veel Amerikanen met niet al te veel discipline dik zijn.
Overigens lijkt wonen in de VS mij qua voeding prima, het aanbod in de supermarkt is huge en je hebt zoveel meer mogelijkheden met diëten e.d.

Ja, maar als je ziet wat je daar kunt krijgen snap je ook wel dat veel Amerikanen met niet al te veel discipline dik zijn.
Overigens lijkt wonen in de VS mij qua voeding prima, het aanbod in de supermarkt is huge en je hebt zoveel meer mogelijkheden met diëten e.d.
Alleen was in Manhattan bijna geen goedkope supermarkt te vinden. Voor een bakje ananas betaal je doodleuk 7 dollar en voor 1-1,5 kg cherrytomaat, komkommer en paprika durfde ze zelfs 24 dollar te vragen. Buiten Manhattan lag Walmart en dat was wel betaalbaar.

Terug
Naar boven