- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
bert het is je schatje niet meer. dus dit telt niet meer.Zolang er geen kruiden in zitten.
, weet je toch schatje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bert het is je schatje niet meer. dus dit telt niet meer.Zolang er geen kruiden in zitten.
, weet je toch schatje
Zijn er daar überhaupt mogelijkheden om gezond te eten of sla je die bewust over?

Vreet moeders gewoon mee of zit die met een zuur gezicht te kijken hoe jij dit allemaal eet?

Donut met crème en fruity pebbles.

Die sla ik natuurlijk gewoon over. Als ik over 17 uur thuis ben eet ik weer volgens schema.Zijn er daar überhaupt mogelijkheden om gezond te eten of sla je die bewust over?![]()
Van veel dingen heeft mijn moeder gewoon meegegeten.Vreet moeders gewoon mee of zit die met een zuur gezicht te kijken hoe jij dit allemaal eet?![]()

Ja, maar als je ziet wat je daar kunt krijgen snap je ook wel dat veel Amerikanen met niet al te veel discipline dik zijn.Zijn er daar überhaupt mogelijkheden om gezond te eten of sla je die bewust over?![]()
Alleen was in Manhattan bijna geen goedkope supermarkt te vinden. Voor een bakje ananas betaal je doodleuk 7 dollar en voor 1-1,5 kg cherrytomaat, komkommer en paprika durfde ze zelfs 24 dollar te vragen. Buiten Manhattan lag Walmart en dat was wel betaalbaar.Ja, maar als je ziet wat je daar kunt krijgen snap je ook wel dat veel Amerikanen met niet al te veel discipline dik zijn.
Overigens lijkt wonen in de VS mij qua voeding prima, het aanbod in de supermarkt is huge en je hebt zoveel meer mogelijkheden met diëten e.d.
Goed bezig!Een choco havermout taartje dit keer met appelmoes want ik had geen bananen in huis.

eerste pica? yep

Havermout met chocola whey scoop?