- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Is @Bert het koekjesmonster?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is @Bert het koekjesmonster?
Bert wou koekjes met mij eten

Waar kan ik mij aanmelden?
Jij krijgt er geen.
PM me even je adres, dat start ik de helikopter vast op.Verstandig. Zou ik ook eens moeten doen...Nope gewoon lekker genieten en rust, ben geen pro bodybuilder
Done.PM me even je adres, dat start ik de helikopter vast op.
Na wederom ongeveer 3-5 uur zoeken...Waarom hebben sommige hotels dan een goeie gym?? (Ik zie hier wel meerdere mensen loggen, zat in hetzelfde hotel als @Strive4muscle :Buiten pro bodybuilders trainen alleen super mods en Bert op vakantie
) Je hebt echt wel gelijk dat een weekje rust beter is en je van je vakantie moet genieten, maar ik kan mijzelf echt niet volvreten en helemaal niet trainen, lukt me gewoon niet.
Daarnaast zit ik echt niet lekker in m'n vel als ik meerdere dagen niet kan trainen en mis ik 't als ik twee dagen niet sport.
Ik heb met je te doenWaarom hebben sommige hotels dan een goeie gym?? (Ik zie hier wel meerdere mensen loggen, zat in hetzelfde hotel als @Strive4muscle :) Je hebt echt wel gelijk dat een weekje rust beter is en je van je vakantie moet genieten, maar ik kan mijzelf echt niet volvreten en helemaal niet trainen, lukt me gewoon niet.
Daarnaast zit ik echt niet lekker in m'n vel als ik meerdere dagen niet kan trainen en mis ik 't als ik twee dagen niet sport.
Geniet ervan in ieder geval. Eten is ook een sport.![]()
Hadden we samen een worstebroodje kennen eten.....volgende keer?Ik was in Den Bosch, maar ik houd niet zo van Bossche bollen.

Hadden we samen een worstebroodje kennen eten.....volgende keer?![]()
Leuke stad trouwens, Den Bosch. Was de eerste keer dat ik er was
ik weet zeker dat je nog een keer terug wilVooruit dan maar!Leuke stad trouwens, Den Bosch. Was de eerste keer dat ik er was
![]()

?