Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wow zelf gemaakt?
een beetje vrouw kan dat.Don't be jealous.

Nederlanders kunnen echt geen friet bakken. Wat is dat nu voor een bleek gedoe..
Bak jij is een keer wat voor mij dan?Nederlanders kunnen echt geen friet bakken. Wat is dat nu voor een bleek gedoe..
Het best in Ossewit toch?Nederlanders kunnen echt geen friet bakken. Wat is dat nu voor een bleek gedoe..
Echte Belgische friet uit dierlijk vet is het beste inderdaad.Nederlanders kunnen echt geen friet bakken. Wat is dat nu voor een bleek gedoe..
Was dat niet altijd al en staat dat niet los van elkaar?Dierlijk vet wordt niet meer veel gebruikt. Volgens mij is het gewoon omdat we ze twee keer frituren?
Was dat niet altijd al en staat dat niet los van elkaar?
Rond 5:30
Deze Hollander legt t graag nog eens uit hoor.

Volgens mij wordt alle friet 2x gebakken, zelfs die bleke sprieten hierboven.Mij is altijd verteld dat de Belgische friet de typische smaakt krijgt van het dubbel frituren
Wat maakt 't uit, ze zijn te bleek imo :').
Ziet er lekker uit.
Met gehakt? Kaas eroverheen is helemaal lekker. En ananas of banaan erdoor. 
Was inderdaad lekker!! Deze keer zonder kaas en met (biologische) rundertartaar.Ziet er lekker uit.Met gehakt? Kaas eroverheen is helemaal lekker. En ananas of banaan erdoor.
![]()

Pizza Hawaï slaat inderdaad ergens op. M'n moeder maakte vroeger altijd de lekkerste zuurkoolschotels met banaan of ananas.Was inderdaad lekker!! Deze keer zonder kaas en met (biologische) rundertartaar.
Wat betreft de ananas en banaan ben ik het zwaar niet met je eens. En pizza hawai vind ik ook echt slecht. Dan nog liever met honger naar bed.![]()
Zou je eens moeten proberen.Zoet door een warm gerecht krijg ik kriebels van. Smaken verschillen.Pizza Hawaï slaat inderdaad ergens op. M'n moeder maakte vroeger altijd de lekkerste zuurkoolschotels met banaan of ananas.Zou je eens moeten proberen.