- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit is de kleinste die ik kon vinden, en toch nog behoorlijk grootLekker voerbakje....ik denk maat M?...hij kijkt wel groter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is de kleinste die ik kon vinden, en toch nog behoorlijk grootLekker voerbakje....ik denk maat M?...hij kijkt wel groter

Het staat onder de kom ook, maar ik wou toch proberen

Kunnen ook niet echt in de vaatwasser....Het staat onder de kom ook, maar ik wou toch proberen
De eerste 3 keer ging goed, en toen..
![]()
Hehehe![]()

Ik zie op de site dat er ook een kleinere zou moeten zijn, maar bij de Ikea waar ik vandaag was hadden deze blijkbaar nietLekker voerbakje....ik denk maat M?...hij kijkt wel groter

Gaat niet meer goed komen met dat scheurtjeHet staat onder de kom ook, maar ik wou toch proberen
De eerste 3 keer ging goed, en toen..
![]()
Hehehe![]()
Geen idee, heb geen vaatwasser

Is al een paar maanden geleden gebeurd en is niet verder kapot gegaan. No big deal. Gebruik 'm nog steeds.
dan maar 2x opscheppen...das ook wel weer leuk als je in de cut zitIk zie op de site dat er ook een kleinere zou moeten zijn, maar bij de Ikea waar ik vandaag was hadden deze blijkbaar niet![]()
V.w.b. pizza Hawaï geef ik je gelijk, maar er zijn tal van gerechten met fruit of andere zoete ingrediënten, m.n. in Aziatische en Afrikaanse gerechten.Zoet door een warm gerecht krijg ik kriebels van. Smaken verschillen.![]()
Je zei gisteren toch dat het kwartje was gevallen?
ik ook niet.... maar heb het wel bij een kennis gezien.

Uw? Met de jou jouw gedoe ja.
Geen idee, heb geen vaatwasser
Is al een paar maanden geleden gebeurd en is niet verder kapot gegaan. No big deal. Gebruik 'm nog steeds.

Ik heb hetzelfde met houten dingen; de vaatwasser is inderdaad de oorzaak bij mij.
Is een perfecte plaats voor bacteriën om zich te nestelen.Geen idee, heb geen vaatwasser
Geeft niet is natuur vind kat niet ergIs een perfecte plaats voor bacteriën om zich te nestelen.
Dierenliefhebber.
Ik doe 'm wel weg.Is een perfecte plaats voor bacteriën om zich te nestelen.

Wel gescheiden afval toch?
jij wast je eigen spleet toch ook gewoon? kan je ook doen met die in je schaaltje.Is een perfecte plaats voor bacteriën om zich te nestelen.
Thais en Indisch ben ik gek op, maar dan de pittige variant zonder zoetje. Dat tafelzuur wat erbij geserveerd wordt laat ik altijd links liggen.V.w.b. pizza Hawaï geef ik je gelijk, maar er zijn tal van gerechten met fruit of andere zoete ingrediënten, m.n. in Aziatische en Afrikaanse gerechten.
Dus je houdt ook niet van de meeste Indonesische gerechten en Thais (bij Thais moeten immers altijd zoet, zout, bitter, zuur en umami gecombineerd en in balans zijn)? Er zijn ook veel zoete Indiase curry's, maar zoals je zelf al zegt, smaken verschillen.
Ketjap manis vind ik toch wel erg lekker of sambal badjak.