MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Het staat onder de kom ook, maar ik wou toch proberen :eyes:
De eerste 3 keer ging goed, en toen..
IMG_20191027_195943.jpg

Hehehe :o

Zoet door een warm gerecht krijg ik kriebels van. Smaken verschillen. :)
V.w.b. pizza Hawaï geef ik je gelijk, maar er zijn tal van gerechten met fruit of andere zoete ingrediënten, m.n. in Aziatische en Afrikaanse gerechten.
Dus je houdt ook niet van de meeste Indonesische gerechten en Thais (bij Thais moeten immers altijd zoet, zout, bitter, zuur en umami gecombineerd en in balans zijn)? Er zijn ook veel zoete Indiase curry's, maar zoals je zelf al zegt, smaken verschillen.
Ketjap manis vind ik toch wel erg lekker of sambal badjak.

V.w.b. pizza Hawaï geef ik je gelijk, maar er zijn tal van gerechten met fruit of andere zoete ingrediënten, m.n. in Aziatische en Afrikaanse gerechten.
Dus je houdt ook niet van de meeste Indonesische gerechten en Thais (bij Thais moeten immers altijd zoet, zout, bitter, zuur en umami gecombineerd en in balans zijn)? Er zijn ook veel zoete Indiase curry's, maar zoals je zelf al zegt, smaken verschillen.
Ketjap manis vind ik toch wel erg lekker of sambal badjak.
Thais en Indisch ben ik gek op, maar dan de pittige variant zonder zoetje. Dat tafelzuur wat erbij geserveerd wordt laat ik altijd links liggen. :)
Verder hou ik echt wel van zoet hoor, als dessert kan het mij niet zoet genoeg. :roflol:

Terug
Naar boven