XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Rijst draadjesvlees en doperwten mijn lievelingseten als kind

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    186,9 KB · Weergaven: 103
Ik denk dat ik mezelf een topic ban ga geven voor dit topic. Teveel eten. Te lekker.

Gelukkig dat ik alles opschrijf om de macro's te berekenen want ik doe maar wat :p

-80 gram proteine poeder (ik heb 50 gram Green protein van XXL en 30 gram soja proteine van H&B)
-50 gram bloem
-50 gram havermout
-130 gram (ongezoete) appelmoes
-160 gram (soja) melk
-22 gram agavesiroop/Maplesyrup
Alles samen kneden, koekjes maken van 55 gram en in de oven op 180-200 graden voor 20-30min.
Als het afgekoeld is wat glazuur op gedaan met gekleurde hagelslag.
Worden dan 9.5 koekjes.

Is wel een favorietje nu :lick:

Gelukkig dat ik alles opschrijf om de macro's te berekenen want ik doe maar wat :p

-80 gram proteine poeder (ik heb 50 gram Green protein van XXL en 30 gram soja proteine van H&B)
-50 gram bloem
-50 gram havermout
-130 gram (ongezoete) appelmoes
-160 gram (soja) melk
-22 gram agavesiroop/Maplesyrup
Alles samen kneden, koekjes maken van 55 gram en in de oven op 180-200 graden.
Als het afgekoeld is wat glazuur op gedaan met gekleurde hagelslag.
Worden dan 9.5 koekjes.

Is wel een favorietje nu :lick:
Te veel moeite, ik kom wel even langs. :D

Kleinere Mugcake gemaakt met veel minder calorieën dan mijn gewone taartjes ook minder eiwit Marja je kunt niet alles hebben. maar de smaak is echt goed ! drool:Recept gejat van getfitjanneke. 1 ei, 30 gr havermout, 100 gram optimel in speculaassmaak, beetje kaneel, beetje zoetstof en een kwart appel.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    168,6 KB · Weergaven: 108
Geen zin om uitgebreid te koken na een lange werkdag, dus makkelijk en een klein beetje gezond. Ik eet de wraps toch niet alleen het kip groente mengsel met wat yoghurtsaus

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    188,5 KB · Weergaven: 99
Terug
Naar boven