AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gisteren braaf 1700 calorien gegeten dus nu ruimte voor een power ontbijt bomvol magnesium (banaan avocado cacaopoeder, noten) Ga zo aqua spinnen dan fietsen we het er hopelijk wel weer een beetje af. Eet nu de helft, andere helft gaat mee naar het werk.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    204,3 KB · Weergaven: 133
  • image.jpg
    image.jpg
    156,4 KB · Weergaven: 115
Hieronder zit nog ergens een volkoren cracker. Vroege lunch. Zo richting werk. Volgens de fitbit 368 calorieën verbrand met aquaspinnen.

Foto maken van mobiele telefoon met iPad wil ook hè ?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    214,5 KB · Weergaven: 135
Chocotaartje kleiner en met minder calorieën, moet volgende week naar de diëtiste. Stom hoe dat werkt. Iets met een stok achter deur:rolleyes:
Maar experiment best goed gelukt, voor 280 calorien een choco ontbijt, ik doe het er voor en toch nog 15 gr eiwit.
1 ei, 30 gr havermout, 100 gr optimel vanille yoghurt, beetje cacaopoeder, wat vanille essence en zoetstof, 3 min in magnetron en klaar

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    186 KB · Weergaven: 105
Laatst bewerkt:
Het lijkt totaal niet op pastasaus en de pasta is volgens mij volkoren, maar het ziet er heerlijk uit.

# voor doordeweeks rekening ik m goed!
Bedankt. :D
Het is ook geen pastasaus. Ik eet meestal 1 rijst- en 1 pastamaaltijd per dag met geroerbakte groenten en kip. De kruiden en groenten die erdoor doe varieer ik (Thais, Italiaans, Indonesisch) aangezien het dan smaakvoller blijft dan alleen maar simpelweg brofood als rijst-broccoli-kip of pasta-spinazie-kip. Je hebt gelijk dat het wellicht een rare combi is. :)

Terug
Naar boven